Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil zo snel mogelijk over de grens van 100 punten, zodat ik meer vragen kan beantwoorden. Hoe doe ik dit zo snel mogelijk?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

veel antwoorden geven. Maar nog beter is het goed beantwoorden van de vragen. Als je antwoord als beste wordt gekozen krijg je er 10 punten bij en word over het algemeen je antwoord positief beoordeeld. Kortom 1 goed antwoord is beter dan 10 slechte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Veel beste antwoorden geven he:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zet een plaatje van een mooie blonde babe in je avatar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zou leuk zijn om te kijken of mensen met zo'n avatar ook echt meer +'jes krijgen dan andere mensen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van mij wel hoor ;-)
Nu is het te laat maar dinsdag jl. kon je op ebay 20 punten ruilen voor 5 aandelen van kpn. Zoniet het antwoord van de eeuw vinden op elke vraag over God.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er veel tijd in stoppen en proberen het beste antwoord te geven. En volgens mij moet je geen neanderthaler of zo als fotootje kiezen, want dat schrikt af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zou kunnen proberen op vragen waar je het antwoord op meent te weten dit zo bondig maar vooral helder mogelijk te formuleren en het hier te posten. Beetje een open deur eigenlijk.

(Wat je natuurlijk ook kunt doen is contact opnemen met de moderatoren hier, hen elk zeg een som van 100.000 euro toeschuiven en als tegenprestatie vragen of ze je puntenaantal op 500 zetten maar dat is natuurlijk slechts gekscherend bedoeld.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nu is het leuke dat de opzet van deze site "het beste antwoord geven op een goede vraag" is.

Dus het doel is het beste antwoord te geven. Veel punten halen is leuk, alleen moet daar wel wat voor doen.

Het is een drama om gebruikers te zien die punten willen halen door veel antwoorden te geven. Een aanfluiting voor de site én de gebruikers die zo handelen. Het is geen Pacman.

De uitdaging ligt bij jou...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb je vraag als goed beoordeeld. Dat levert je iig weer 1 punt op ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
thx!
geen idee, maar ik heb hem ook 'goed' genoemd. Krijg ik er nu 10 van je terug?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met een vraag als deze help je in ieder geval andere aan punten: er valt genoeg te antwoorden. Bovendien kan je vraag ook als Goede Vraag worden aangegeven, wat je 1+ oplevert per stem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan beginnen door deze vraag nu te sluiten, dan krijg je je drie punten weer terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding