Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iedereen een doel hier op deze wereld gekregen?

Ik bedoel hier mee: Komt iedereen hier om te leren? Leven we niet voor niks?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
490
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook deze vraag is al vaker gesteld, zie:
http://www.goeievraag.nl/vraag/doel-leven.1767

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ja, maar gelukkig hebben www.goeievraag.nl nog...
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ja hoor, mijn lijstje lag al klaar bij de geboorte... Stond iets in van: Kan vanaf haar vierde jaar prima een theedoek vasthouden en hier nuttige dingen mee doen... Dat doel staat helaas nog steeds.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Vanuit mijn Christelijke overtuiging geloof ik dat ieder individu afzonderlijk geschapen is. Of ook ieder mens een doel of missie voor het leven heeft gekregen, geloof ik niet. De mens is wat hij zelf ervan maakt, ieder met de kennis en kansen waartoe hij beschikking heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige zin van het leven is er het beste van proberen te maken in de korte tijd dat je op de aarde rondloopt. Als je dood bent, is het voor altijd afgelopen.
Je doel: geniet van je leven en probeer anderen gelukkig te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het doel van het leven is te ontdekken wat het doel is. Dus op zich ben je met deze vraag goed bezig. Alleen het is te makkelijk. Je zult er zelf door je ervaringen moeten achter komen. De een wil andere mensen helpen, de ander wil zo rijk mogelijk worden, en weer iemand anders werkt de pleuris. Jij mag kiezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ieder leven op aarde is uitsluitend bedoeld als schakel in de evolutie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding