Waar kan ik een goedkoop klein elektronisch motortje vinden?

Ik werk aan zo'n draaiend elastiekgeweer, maar voor het draaien heb ik een klein electromotortje nodig. Waar vind ik die?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Bij Conrad hebben ze veel (in mijn ogen) aparte electrische onderdelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij een modelvouwzaak heb je vele motoren en daar zitten ook goedkope bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je een voorbeeld van een modelvouwzaak geven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Modelbouwzaak moet het zijn maar in de buurt van Nijmegen bijvoorbeeld in lent zit interhobby
Winkels waar je ook rc vliegtuigen en wagens kan kopen hebben dit soort spul ook intertoys in Uden heeft deze zaken