Is dit niet vreemde reclame?

Hier staat staat: De actie is alleen gelding bij de volgende AH's Eindhoven en dan staat er: (m.u.v. AH to go, Best, Son, St. oedenrode, Nuenen, Geldrop, Waalre-Aalst, Veldhoven, Valkenswaard en Heeze.

Toegevoegd na 8 seconden:
Als het alleen geldig is in AH Eindhoven dan is het toch logisch dat het niet geldig is in: AH to go, Best, Son, St. oedenrode, Nuenen, Geldrop, Waalre-Aalst, Veldhoven, Valkenswaard en Heeze ? Is het niet een vage en misleidende reclame ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

De plaatsen die jij noemt horen tot de agglomeratie Eindhoven, dat heet nu Samenwerkingsverband Regio Eindhoven.

Dus is het wel extra duidelijk als er bij staat:
wel in Eindhoven, maar niet in de plaatsen er om heen die horen tot het samenwerkingsverband Eindhoven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ze duiden op de ah's daar in de buurt , in de rest van het land zijn denk ik nog wel meer filialen waar het ook te koop is.
Dit is meer voor het gemak van de klant dat die niet denkt bv. ik zit dichter bij Veldhoven dan rij ik daar wel heen.