Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is dit niet vreemde reclame?

Hier staat staat: De actie is alleen gelding bij de volgende AH's Eindhoven en dan staat er: (m.u.v. AH to go, Best, Son, St. oedenrode, Nuenen, Geldrop, Waalre-Aalst, Veldhoven, Valkenswaard en Heeze.

Toegevoegd na 8 seconden:
Als het alleen geldig is in AH Eindhoven dan is het toch logisch dat het niet geldig is in: AH to go, Best, Son, St. oedenrode, Nuenen, Geldrop, Waalre-Aalst, Veldhoven, Valkenswaard en Heeze ? Is het niet een vage en misleidende reclame ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
484

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De plaatsen die jij noemt horen tot de agglomeratie Eindhoven, dat heet nu Samenwerkingsverband Regio Eindhoven.

Dus is het wel extra duidelijk als er bij staat:
wel in Eindhoven, maar niet in de plaatsen er om heen die horen tot het samenwerkingsverband Eindhoven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ze duiden op de ah's daar in de buurt , in de rest van het land zijn denk ik nog wel meer filialen waar het ook te koop is.
Dit is meer voor het gemak van de klant dat die niet denkt bv. ik zit dichter bij Veldhoven dan rij ik daar wel heen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding