Wat kan ik maken?

Nu ik zomervakantie heb, wil ik graag iets maken om mijn tijd te vullen. Ik heb al eens een boek geschreven en een quiz gemaakt, over ieder land van de wereld 1 vraag. Ik wil dus iets maken waar je een lange tijd mee bezig bent. Iemand suggesties?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

je kunt een cursus of workshop doen (of zelfstudie) boek over wat jou interesseert gaan leren, bijvoorbeeld wolkenkunde, sterrenkunde, een computerprogramma, vogels of bomenkunde, een gerecht, wat dan ook... leren jongleren, (niet met rauwe eieren hoor!) een fotoboek maken voor je moeder bijvoorbeeld, van elk jaar één foto van jullie gezin of van jou alleen zoeken vanaf je geboorte tot nu, veel tekst erbij, leuk gekleurd papier en als laatste zelf inbinden...

Ha, die Djimme; Misschien kun je hele lange wandelingen maken?

Je zou heel veel foto's kunnen maken van het hetzelfde onderwerp. Maar dat de foto's niet gelijk zijn aan elkaar. En daar een hele mooie verzameling of album maken. Hierbij bepaal je zelf wanneer je klaar bent. Je zou een nieuw (bord)spel kunnen bedenken, En dat helemaal uitwerken. En zorgen dat het helemaal werkt en klopt natuurlijk. Succes!

Je hebt al eens een boek geschreven dus je hebt inspiratie tot het creeren van dingen. Schrijf nog een boek, wie weet wordt je nog eens een beroemde schrijver/ster.

probeer een soort van rubic puzzel te maken, de ultieme puzzel waar je de rest van de wereld lekker lang mee bezig houd en daarmee jou ook want je moet het eerst nog wel ontwikkelen!..

Misschien kun je een kruiswoordpuzzel maken of een landkaart van een imaginaire wereld.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100