Sja, ergens op een plekje in de wereld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
A "Western military analyst" was asked earlier this month about reports that Osama Bin Laden was seen on the slopes of K2, the world’s second highest mountain on the Pakistan-China border, or in the Khost Province of Afghanistan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naja, ik citeer van Guido Weijers - Osama Bin laden is net als een G-Spot, iedereen weet dat hij bestaat, ze weten alleen niet waar
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk in op een Caribisch eiland onder de protectie van de USA. Die halen hem af en toe van stal om weer een oorlog te kunnen voeren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als jij of ik het wist, waren we in ieder geval heel rijk. Al tijden wordt gesuggereerd dat hij bij de grensstreek tussen Pakistan en Afghanistan leeft....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij heeft nu bij ons om de hoek een shoarma tent