Om die vraag te beantwoorden moet je ook de volgende gegeven weten:
Uit hoeveel pagina's bestaat het schrift?
Wat is het gramgewicht (gewicht per vierkante meter) van het gebruikte papier?
Waar is het schrift geproduceerd?

In het algemeen kan je stellen dat een in Europa geproduceerd schrift grotendeels uit oud papier is gemaakt. Voor de productie van cellulose wordt meestal gebruik gemaakt van takken etc. Van stammen maak je planken! Het is dus niet zo dat er in Europa bossen worden vernietigd om papier van te maken. Die situatie is anders in bijvoorbeeld Zuid Amerika. Maar de daar geproduceerde cellulose wordt niet naar Europa verscheept.

Als ik zou moeten schatten dan denk ik dat voor een gemiddeld in Europa gefabriceerd A4 schrift (20 bladen/70 grs) ongeveer 200 gram (afval of productie) hout wordt gebruikt. Maar helemaal zeker ben ik niet van dat getal.