Waar kun je een fotoshoot doen voor niet zo veel geld en in de buurt bij Zutphen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je zegt niet of je het wilt doen als model of als fotograaf!

Fotografen zijn altijd op zoek naar modellen.
Meestal jong en mooi en vrouw en naakt.

http://fotomodellen.openstart.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoek iemand in je netwerk die een beetje een goede camera heeft en waarbij je bijv. op locatie kan werken voor een paar tientjes of wellicht ruilen voor bijv. iets wat hij graag zou willen, bijv. boeken, CD's of wat dan ook.

Zelf maak ik af en toe foto's van de massages die ik geef bijv. in ruil voor massages weer voor de fotograaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In apeldoorn zit de fotovakschool. Misschien kan je je daar aanmelden als model. Dan heb je iig voor weinig geld een fotoshoot door mensen die enthousiast zijn voor het vak en vaak ook beschikken over goede apparatuur.

Als je je looks mee (iets bijzonders of karakteristiekst hebt) dan kan je misschien ook bij een professionele fotograaf terecht.

En anders kan je misschien een oproep plaatsen via marktplaats voor een fotoshoot.