Wat moet je doen als je klutsknieen hebt en een korte broek wilt dragen?

Vanavond moet ik naar een restaurant en heb een netjes mooi broekje. Alleen heb ik vervelende klutsknieen. Help?! :( Ik wil hem echt heel graag aan.

Toegevoegd na 10 minuten:
Broekje ziet er zo uit: Lichtblauw supernieuw driekwartbroekje met zilvere studs op de achterzakken.

Toegevoegd na 17 minuten:
Geen legging. :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
5.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kluts knieën?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, wat zijn kluts knieën
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van die knokige exemplaren waarvan het lijkt alsof ze de verkeerde kant uit steken, bedoel je dat? Dat zal toch wel meevallen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
joh iedereen heeft wel mindere kanten aan zijn lichaam. dragen die handel! half nederland gaat heus niet op jouw knieen zitten letten hoor en doen ze dat wel dan ben je blijkbaar interessant genoeg :)

Het beste antwoord

Accepteren dat je knieen je knieen zijn. Bedenk maar even hoe belangrijk dat is "in the grand scheme of things".
Dat je een gezellige avond hebt is natuurlijk veel belangrijker! Voel je goed, voel je ok! Je knieen zijn zoals ze zijn! OK!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik weet niet welke kleur en wat voor model het broekje is, maar misschien is het een idee om er een (capri)ketting onder te dragen? Dit camoufleerd je knieën een beetje. Zijn er ook in leuke kleurtjes!!

Toegevoegd na 58 seconden:
Ketting is natuurlijk legging!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht al, een capriketting ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Achja weer iets nieuws :p
als je het egt wil moet je het gwn doen als ej aan tafel zit ziet niemand het:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan hele mooie panties, waarvan je niet ziet dat je ze aanhebt, misschien is dat een idee?

Toegevoegd na 2 minuten:
V&D verkoopt ze, van Oroblu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon aantrekken niet aan een ander storen
Als jij je er prettig in bij voelt
Niet hatelijk bedoeld maar ik zie ook wel eens mensen lopen zien er uit als een rollade
Jij voel je er goed in
Anders had je het niet gekocht
Stoor je niet aan een ander
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon aantrekken en je mooi voelen!
Als je dan nog onzeker bent, zorg dan voor iets dat de aandacht trekt hogerop: een grote broche of bloem of zo op je blouse.
(Ik zou trouwens denken dat driekwart broek wel over de knieën valt?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien lange benen;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou kunnen, maar dan kun je gewoon een lange broek dragen als driekwart broek (m'n hele jeugd met broeken met 'hoog water' rondgelopen wegens gemiddeld veel te lang voor m'n maat/leeftijd).
Als je niks aan wilt doen dat je benen bedekt (zoals leggings of pantys) dan kun je ook denken aan spraytan oftewel zelfbruinende spray op je benen, daarmee lijken ze meteen een stuk slanker en vallen klutsknieen minder op. Ook verkopen de meeste drogisten bodylotion met glitters, dat maakt dat je benen er ook meteen steviger eruit zien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt dat broekje toch gekocht omdat je het een mooie broek vond? En je had toen toch geen probleem met je knieen? Anders zou je het sowieso niet hebben gekocht neem ik aan.
Maar denk je dat het niet kan als je gaat dineren in een restaurant? Uit je beschrijving komt een hele mooie broek tevoorschijn en ik vind dat het heel goed kan. Welke knieen er ook onder zitten....
Trouwens: niemand heeft volmaakte knieen. Alle knieen zijn bonkig en bottig. Het valt je alleen op bij je eigen knieen.

Overigens: als je staat valt een 3/4 broek over je knieen en als je zit, zitten ze onder de tafel.
Mijn reactie komt NA dit etentje. Hoe was het? Heb je de bewuste broek aangehad? Ja toch?? Anders trek je het de volgende keer maar aan!