Je kan appminer downloaden. Die vertelt je elke dag welke apps tijdelijk goedkoop of gratis zijn.
Je kan je e-mail-adres opgeven bij http://www.freeappaday.com/ en dan krijg je elke dag mail over (tijdelijk) gratis apps.
Kijk ik kan wel vertellen welke ik leuk vind, maar misschien hou jij van heel andere dingen. Op deze manier kan je gratis of goedkope apps uitproberen en als je ze niet leuk vindt, gooi je ze weer weg, toch?
Als je meer vertelt wat je leuk vindt, of zoekt, kan ik je wel dingen aanraden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tap tap en angry birds zijn een leuke spelen
.