Welk PERSOON heeft de meeste doden op zijn geweten?

Een persoon die nog leeft of al is overleden..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.6K

Het beste antwoord

De grootste seriemoordenaar aller tijden zou volgens het Guinness Book of Records de Indiër Behram (of Buhram) zijn. Hij behoorde tot het genootschap der thugs, die ritueel mensen wurgden als eerbetoon aan de doodsgodin Kali. De bronnen zijn vaag, maar hij vermoordde naar het schijnt 931 mensen tussen 1790 en 1830, allemaal door wurging met zijn wurgdoek

hij heeft het dus echt in zn uppie gedaan
zou iemand trouwens dat record willen verbreken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

De meeste doden zijn gevallen in de tweede wereld oorlog. Hitler is degene die deze is begonnen.

Toegevoegd na 19 minuten:
nou echt wel het dodental is zeer hoog. Lees de onderstaande link maar eens goed. Zoek verder maar eens op deze verschrikkelijke naam en leed de verhalen.
ronron1212
13 jaar geleden
Ik denk God als je hem een persoon mag noemen. En anders Hitler.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mao Zedong heeft 48.000.000 op de teller staan, Jozef Stalin kon er ook wat van met 20.000.000. Op onderstaande site kun je van diverse conflicten zien hoeveel slachtoffers er gevallen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Simo Häyä (17 dec 1905 - 1 apr 2002), een finse sluipmoordenaar, heeft in zijn eentje 505 Sovjetsoldaten gedood. Overigens was zijn gezicht zwaar beschadigd door een kogelschot in 1940.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk Stalin...
erger dan Stalin is er niet volgens mij;
tenminste in onze tijd dan hey..

Toegevoegd na 1 minuut:
ai ..ik lees dat chairman Mao..er toch meer heeft..
ach what's in a number..: ) vreselijk..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Magere Hein
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mmm even je antwoord tegen spreken hoor
de mythe is dat magere hein je ziel opkomt halen
en je ziel gaat pas weg als zijn omhulsel(lichaam dus) niet meer functioneert. De oorzaak daarvan is dus de gene die je het letsel toebrengt.
Dus magere hein ''dood'' je niet hij neemt je mee als je dood bent.
Annswers
13 jaar geleden
He is just the messenger?
Onderschat George Bush niet. Denk aan de oorlogen en de geheime acties die onder zijn bewind zijn uitgevoerd. Twin Towers en de andere acties die dag hebben vele onschuldige slachtoffers gekost. Zo zijn er vele geheime acties onder zijn bewind uitgevoerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het aantal mensen bij dingen als de twin towers zijn echt niet vergelijkbaar met de miljoenen bij Stalin en Mao, áls ze al door Bush komen.
Deze vraag is erg moeilijk te beantwoorden. Wat is nog iemands verantwoordelijkheid en hoelang mag je de gevolgen doortellen. Moet het intentioneel zijn en trekken we het niet-intentionele deel eraf? Moet de persoon het eigenhandig hebben gedaan? Als volgelingen van een oprichter/starter van iets generaties na zijn dood doorgaan, tellen we dat mee? Plus, we kennen de hele geschiedenis niet. Er zijn hele verschrikkelijke dingen gebeurd in het oude China en het oude Europa, west azie en noord afrika.

Als je alles wat we kennen plus de problemen hierboven een beetje samenvatten denk ik wel dat je 'veilig' zit met Mao of Stalin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wel Nero.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of Napoleon.
13 jaar geleden
Snuffel
13 jaar geleden
Aan de minnen te zien heb ik het niet juist ... Fijn toch die motivatie bij de minnen.
Snuffel
13 jaar geleden
Oke, dank je voor je uitleg. Weet ik dat ook weer.
Kaïn, de zoon van Adam en Eva.
Toen hij zijn broer Abel doodde kwam een kwart van de mensheid om.
Ze waren met zn 4en :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede redenatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En nou druk ik per ongeluk op de min ipv op de plus, pardon, zal je elders een plus geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha in verhouding doodde hij dus de meeste haha
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een man staat niet garant voor nageslacht in zijn eentje...
josef Stalin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alexander de Grote.
Hij gold als één van de grootste veroveraars van de klassieke oudheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sadam hoessein heeft 100.000 doden op zn naam staan