wat moet je doen als je telkens vertraging met de trein/bus hebt en je baas gelooft je niet helemaal meer?

na een tijdje lijkt het wel een smoes ofzo..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Half uurtje eerder vertrekken? Mocht je dan veel te vroeg op je werk zijn, kun je ook een half uurtje eerder weg (afhankelijk van waar je werkt natuurlijk). Misschien werkt onderstaande link ook wel.. heb de site nog niet helemaal goed bestudeerd, maar lijkt me wel valide.

Precies. Als je altijd je aansluiting mist op een bepaald traject moet je dus eerder van huis gaan. Simpel. niet de fout an je baas dat jij een half uur langer wilt blijven liggen. Ik rij met de auto omdat het veel sneller is op mijn traject (Scheelt een uur op 45minuten autorit). Maar als het giet van de regen ga ik 15mins eerder weg omdat ik weet dat het druk wordt. Ga ook niet bij mijn baas zeggen dat het drukwas en ik dus later ben.

Je zou kunnen proberen om dan gewoon is op tijd te vertrekken. Ik kan met de reactie van je baas namelijk wel voorstellen, als je consequent te laat bent is het inderdaad gewoon een smoes voor niet vroeger willen vertrekken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100