Wat moet ik doen als ik verdenk dat mijn vriendin misschien weer veel contact zoekt met haar ex??

Serieus antwoord plz

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Eerlijk zeggen wat er op je hart ligt.. Praten is niet altijd leuk maar wel het makkelijkst ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hard to get spelen, of gewoon te weten komen of ze alleen voor jou gaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet haar vertrouwen dat ze niks meer met hem doet, misschien wil ze gewoon geen ruzie met hem, of wil ze gewoon goede vrienden zijn. Maar het kan ook zo zijn dat ze meer wil, als dat zo is, dan zul je haar moeten dumpen, hoe hard het ook is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PRAAT er iig over!! Dat is de enige manier waarop alles duidelijk wordt..,ook al is het minder leuk...