Nicotine kauwgom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou een elektronische sigaret kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kauwgom of nep sigaret of iets wat je lekker vind zoals dropje of pepermunt en dat in je tas doen en pakken als je een sig wil
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lolly's , je hebt wat in je mond wat eruit steekt en het is lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocolade &lollies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leuke partner ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nicotine pleister
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Salmiak lollies, chocolade sigaretten, nepsigaretten, etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoethout daardoor word roken ook heel vies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
???? Dat is juist een erg lekkere combinatie! Ik heb zelfs heel veel vulling voor elektrische sigaretten met drop- en zoethoutsmaak. Jammie !
Een Betere wilskracht.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Frisse lucht. Is een flauw antwoord, want ik rook zelf ook. Als je wilt stoppen, stop er dan mee. Nicotinekauwgon, nicotinepleisters enz. allemaal leuk en aardig maar helpen niet echt. Het is een kwestie van de knop omzetten. De mindset moet veranderen. Stoppen ermee en jezelf ervan overtuigen dat je die peuken niet nodig hebt. Is makkelijker gezegd dan gedaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks kan een sigaret vervangen. Nouja, een shaggie wellicht.

Maar als je wilt stoppen met roken of minder wilt roken, heeft het geen enkel nut de ene verslaving te vervangen door de andere, of de verslaving kunstmatig in stand te houden door steeds iets in je mond te hebben of nicotine langs andere weg tot je te nemen.

Wil je alleen op bepaalde momenten iets om de sigaret te vervangen (ergens waar niet gerookt mag worden bijvoorbeeld) is een elektrische sigaret een prima alternatief. Maar een balpen of zoethout wil ook prima.
Wil je echt stoppen met roken, dan kun je beter zo snel mogelijk afleren de hele dag iets in je hand en/of mond te hebben ; dat is namelijk 90 %van je verslaving, en hardnekkiger en moeilijker te doorbreken dan een eventuele nicotinebehoefte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je dag zo inplannen dat je geen tijd hebt om te roken werk bij mijn iig wel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sterke geest
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon een glas water drinken......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kauwgom....