Zorgen mintsigaretten er echt voor dat je minder naar rook ruikt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (3)

Nee, want je ruikt evengoed de geur die van een sigaret af komt!
Spreek uit eigen ervaring dat mensen het net zo goed ruiken als gewone sigaretten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja , natuurlijk is het altijd minder . Je ruikt nu naar de schoorsteen van 'n mintfabriek . Dus absoluut minder naar rook .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en toch ruik je de rook!! Kun je zeggen wat je wilt.
Een vriendin van me rookt niet en ze zei telkens tegen mij, bah wat stink je toch naar rook terwijl ik mint sigaretten rook.
Nee, je proeft de mintsmaak als je rookt, maar de rook zelf is net zoals 'gewone' sigarettenrook.