Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Klopt het dat je geen punten meer krijgt voor het stemmen op een antwoord?

Als dit zo is vind ik het niet erg hoor. Vind ik juist goed.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Klopt. Het ontvangen van punten voor het *geven* van duimpjes was initieel ingesteld om het stemmen op gang te brengen. Dit is inmiddels goed gelukt, en om deze reden zijn deze (relatief gemakkelijk te verdienen) punten afgeschaft.

Voor de duidelijkheid: de gever van het antwoord die positief beoordeeld wordt, krijgt nog wel punten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als jij iemand een waardering of een negatieve duim geeft,krijg jij geen punten meer,wat eerder wel was.Maar degene waarvoor de waardering bedoeld is,krijgt wel een punt.Goede regel!

Groeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee klopt, ik had het ook al opgemerkt. Inderdaad goed, misschien naar aanleiding van de vraag over de negatieve duimpjes die mensen -vaak onterecht- krijgen? Op deze manier is stemmen alleen functioneel als je het antwoord ook echt goed of fout vindt, en niet alleen snel klikken omdat je er punten voor krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding