Zou het niet leuk zijn als een vraag weer boven aan de lijst komt te staan nadat er een antwoord aan wordt toegevoegd?

Ik heb het idee dat meer mensen dan de kans zouden krijgen om een goede vraag te kunnen zien.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dat klopt alleen dan zul je ook krijgen dat sommige vragen veelte snel door gaan naar beneden waardoor ze niet beantwoord worden. De echte goede vragen kun je natuurlijk bij populair bekijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan ook de knop volgen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vraag het me af en denk eerlijk gezegd van niet. Veel standaard fora van jaren geleden werkten op een soortgelijke wijze maar dat is de kwaliteit en toegankelijkheid van die pagina's veelal niet ten goede gekomen.

Ben overigens wel benieuwd op wat voor een manier en via welke verdeelsleutel de lijst "populair" tot stand komt.