Waarom was de vraag : "Welke film is de smerigste film ever " zo onweerstaanbaar ?

En zijn er mensen die deze vraag bewust hebben overgeslagen ? En voor antwoorders :voelde je je een beetje schuldig over het feit dat je een antwoord wist ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Nee ik zag vandaag de vraag voor het eerst en heb hem inmiddels beantwoord. Natuurlijk voel ik mij niet schuldig. Maar de vraag praat over 'smerig', maar wat is dat precies. Er zijn mensen die met bekroonde en zeer goede films aankwamen in hun antwoord. Die persoon beschouwde 'smerig' als deprimerend, hoop ik. Ik weet ook niet wat smerig kan betekenen in dit verband.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Omdat iedereen een film gezien heeft ooit, daarom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb de vraag bewust overgeslagen, omdat ik smerige films niet bekijk of nooit tot het einde uitkijk. De smerigste film kan ik dus niet aanwijzen....
Er zijn vast wel heel veel 'rotte' films.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mijzelf: Omdat het eerste wat in mij opkwam was: Nederlandse films.

En ik wilde wel eens weten of er meer mensen zo over dachten. Dus vraag geopend, maar het stond niet bij de antwoorden, vandaar dat ik het zelf heb geplaatst toen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sloeg hem over omdat ik aannam dat iedereen "2 girls 1 cup" zou invullen. Duidelijk niet dus alsnog even gedaan. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien omdat ie gemarkeerd als goeievraag is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, hou, ik hou helemaal niet van smerige films. Doe mij maar een film met inhoud.
Ik heb gewoon even gegoogled op een antwoord voor een puntje :-)
de film die ik noemde is nooit uitgebracht dus niet te zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o,ja een smerige film! ik zag pas later dat hij ook nog dom en afschuwelijk moest zijn dus heb helaas een verkeerd antwoord gegeven toen. ik vond die vraag wel leuk omdat er grappige reactie`s op kwamen, maar niet een super goeie vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laatst zag ik een stukje bij geloof ik de jakhalsen van de wereld draait door.
Ze waren de regisseur aan het interviewen en die had een onwijs ranzige film in de jaren 70 (?) gemaakt.
Ik zal proberen het op te zoeken.
Ik weet in elk geval dat er aan het einde hondepoep gegeten werd door een dikke man in vrouwenkleren. En dan echt (je zag het werkelijk eerst uit de hond komen)

Toegevoegd na 7 minuten:
ik heb hem al gevonden:

Pink flamingo's vabn John Waters uit 1972

http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Waters_(regisseur)

http://www.youtube.com/watch?v=dubYbw_ROro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BRRRR, inderdaad smerig , maar je moet eigenlijk niet bij deze vraag zijn voor dit antwoord. Ik vroeg namelijk naar het "waarom " je deze vraag wilt beantwoorden.