Waarom dragen jonge gasten hun petje zo lelijk hoog? En waarom,waarom denken ze dat dit mooi/cool is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je jong bent wil je meedoen en dus is het mooi, als je ouder bent geworden doe je wat goed voor jezelf is of wat lekker zit en zal het jou een zorg zijn wat iemand anders daar van vind.
Jong; geen zelfvertrouwen dus mee doen.
Ouder iemand; na,na,na,na,na,na.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

je geeft zelf het antwoord al ze vinden het cool staan.
net zoals sommige jongens hun boxershort boven de broek uit laten komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze vinden het stoer staan en soms hangt hun broek ook hun knieen
ik vind het echt VET lelijk !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het schijnt dat ze daar in amerika mee begonnen zijn en dat hebben de nederlandse jeugd op tv gezien of gehoord en gaan dit ook doen
hetzelfde als wat psmans zegt met die boxershort dat komt ook uit amerika
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand, iemand die cool is natuurlijk, is er mee begonnen.

Nu doen ze het allemaal, in de hoop dat ze dan net zo cool gevonden worden.

En wat mooi is en wat lelijk, dat zit hem in het oog van de toeschouwer.
14 jaar geleden
Omdat het een trend is.