Hoe kunnen bouwvakkers buiten werken in die kou ?

In mijn pauze liep ik langs een kantoorgebouw waaraan bouwvakkers bezig zijn. ik loop na een kwartiertje al te bibberen, hoe beschermen de mensen in de bouw zich de hele dag tegen dat koude weer ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

1. Bouwvakkers doen zwaar werk, daar krijg je het warm van 2. Lagenkleding, onderlaag, fleece, windstopper en eventueel nog een waterdichte isolerende jas. Dit houdt je erg warm. 3. Gewenning Er zijn minimumtemperaturen dat de bouwvakkers mogen werken. Eerst moet er een winddichte zeil geplaatst worden en als het dan nog kouder wordt moeten zij het werk even neerleggen.

Goede kleding aan en hard doorwerken!

Laagjes: lange onderbroek, hemd, t-shirt met lange mouwen, overhemd trui en dikke jas, goeie werkbroek sokken en schoenen, hard werken en gewenning. Zij zitten niet bijna de hele dag bij de kachel en komen dan even buiten. En af en toe even opwarmen in de keet.

De bouwvakker dragen goede kleding. Verder worden tochtgaten van het gebouw afgedekt met kleden en staat er binnen een mobiele straalkachel te loeien. En tot slot zorgt beweging en inspanning natuurlijk ook voor warmte.

Ten eerste goeie werkkleding . En omdat zij een overgang hebben van de zomer naar de winter wennen zij beter om met die temperaturen om te gaan .

Goede werkkleding dragen niet alleen bouwvakkers werken buiten de vuilnisman en de rioolmensen enz werken ook de hele dag buiten

Door warme kleding. Onze schoonzoon zit in de bouw en draagt thermo ondergoed, dikke sokken, bouwvak/timmermans broek, dik flanellen gewatteerd overhemd en een bodywarmer. Soms een muts of een pet en als hij met ijzeren buizen moet sjouwen draagt hij skihandschoenen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100