Welke stof is het best tegen haaienbeten?

Ik heb wel is gelezen dat duikers een malienkolder dragen als ze tussen gevaarlijke haaien zwemmen omdat dat de beste bescherming is tegen beten.

Ik vraag me dus af of er een betere stof is tegen haaienbeten, een pak dat dus meer beschermt dan een malienkolder.

Toegevoegd na 19 minuten:
Originele vraag he? ik hoop dat iemand het antwoord weet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Een soort hard plastic waar haaien geen grip op zouden kunnen hebben (Bolvormig) en dat sterk genoeg is om hun beten/klappen te weerstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, weet je ook hoe die stof heet? ( het zal geen gewoon plastic zijn)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hetgeen ik zei komt puur uit mijn gedachten, het bestaat dus (nog) niet echt. Ik heb gezocht naar het hardste plastic dat er bestaat en ben gekomen op nano-plastic.