Vlees, vet en troep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle viezigheid die er bestaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel afvalresten van dieren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste info kan je vinden op de website.
Het blijft gewoon een vette hap, die bij tijd wel lekker kan smaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede vraag, dat weet niemand precies. Wel heb ik onlangs een experiment gezien waarbij de burgers meer dan een jaar werden bewaard, en ze er nog steeds hetzelfde uit zagen. Zoveel conserveringsmiddelen in een burger kan niet gezond zijn (maar op z'n tijd best lekker)