Wat is beter?

al je spulletjes te prijzen vrijdag op de vrijmarkt,of helemaal niks en maar te vragen :Wat heb je er voor over?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Prijzen natuurlijk! Gepingeld word er toch wel. Tip vraag niet al te veel,mensen houden de hand hoe langer,hoe meer op de knip. Als je dat doet heb je tevreden klanten en jij bent je spullen kwijt!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plus 1 stellig antwoord

Andere antwoorden (10)

Ik zou prijzen maken, dan weet je zeker dat je krijgt wat je ervoor wilt hebben. Als je vraagt wat heb je ervoor over is de kans niet heel groot dat ze met grote bedragen aan gaan komen. Tenzij het je niks uitmaakt dan kan je dat altijd doen natuurlijk. Maar als je wilt hebben wat het in jou ogen waard is zou ik er prijzen op zetten. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als klant koop ik het liefst spullen waar de prijs opstaat. Vragen en onderhandelen kost veel meer tijd dan dat je in één oogopslag kunt zien wat alle spullen kosten.
Dus als jij je spullen voorziet van een prijs dan kom ik graag bij je kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd ik zou ook voor prijzen gaan voor het gemak
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het niet doen, stel dat er iemand meer wil geven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een afweging die je voor jezelf moet maken.
De meeste mensen willen pingelen,en als ze een prijs zien die voor hun te duur is dan laten ze het liggen en vragen niet verder.
Ze denken dan we worden het toch niet eens.
Aan de andere kant als er geen prijs op staat ,dan zijn er ook mensen die niet durven vragen wat het kost.
Een ding is zeker,de verkoper moet van zijn spullen af en neemt deze het liefste niet meer mee terug naar huis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 mooi antwoord, ik zou een plek waar de spullen niet geprijsd zijn voorbij lopen.
Ik zal erbij zetten bieden en tevrede zijn met wat er gegeven wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou alleen de dingen prijzen welke zeker voor die prijs wegmogen, bv 3 boeken voor 5 euro. Of alle kleding uitzoeken voor 2,50. Dingen waarvan je zelf niet echt weet wat de gek ervoor geeft moet je niet prijzen maar bv aangeven: te koop Playstion met spellen. Etc etc zodat mensen wel snel zien wat je verkoopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou gewoon afwachten op een goed bod gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou prijzen maken, als het druk is dan weet je soms zelf niet meer wat je ervoor wil vragen.
Je kan ook 'vakken' maken, of dozen neerzetten, alles in de doos/vak 1 euro/ 2euro enz.
Dan nog: alles 1 euro bij 5 stuks 4 euro of zo. Makkelijk als je echt van al je spullen af wil. En pinngelen hoort erbij.
Loopt het allemaal niet zo lekker kan je altijd nog alles voor de helft wegdoen.
Zet de dure dingen waar je écht een vaste prijs voor wil hebben wat appart met duidelijk de prijs erop. Je kan ook nog, als mensen bieden zeggen, Nee ik wil deze prijs ervoor maar u mag wel nog wat uit de dozen uitzoeken ofzo.
Hebben ze kinderen , die vinden dat vaak erg leuk om iets uit een doos uit te mogen zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou ze wel prijzen.

Als het druk is, en het duurt te lang voordat ze je aan kunnen spreken, omdat je met een klant bezig bent, lopen de mensen door.

Als ze een interessante prijs op het kaartje zien staan, blijven ze wel wachten tot je tijd hebt.

En je moet het slim spelen.

Stel, je wilt 25 euro voor een artikel hebben, dan plaats je er een bordje op met 35 euro, maar die 35 euro heb je al doorgestreept en er 30 euro schuin onder gezet.

Misschien hebben ze die 30 euro er voor over en betalen ze het, of ze doen een bod van 20 euro.
Dan kan je altijd nog in het midden schikken.

En dan heb je toch wat je er voor wilde hebben.

Halverwege de dag moet je toch meer water bij de wijn gaan doen, of je moet alle rommel weer naar huis willen sjouwen.