Zit ik hier in de caravan op mijn eigen toiletje en zit deze engerd aan mijn voeten!Wat is dit????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gadverdamme. Dat wil ik ook wel weten. Fijne vakantie nog verder!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets wat je niet aan je voeten wilt hebben als je net met de billen bloot bent in elk geval ; jekkie !

Het beste antwoord

Wellicht een zogenaamd "Geel Soldaatje".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mogelijk een kortschildkever zoals een taxuskever maar dood is hij in ieder geval wel,de foto is niet duidelijk genoeg om een 100 % antwoord te geven, het is in ieder geval een kever uit voormelde groep ,en geen kakkerlak of zoiets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een wit met rode handdoek?