Is er een gratis app waarmee je wordt documenten kunt maken, opslaan en teruglezen op je iPod touth?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt = word .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ik word oud; toen ik de vraag zag staan las ik eerst "gratis aap".

Antwoorden (3)

Misschien is de app dropbox wat voor je. Je kan hiermee op je pc en je iPod documenten bewerken en opslaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de app Documents Free. Dit doet alles waar jij hier om vraagt.
http://itunes.apple.com/nl/app/documents-free-mobile-office/id306273816?mt=8
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Office2 plus!