in Kiev heb je het grootste of op een na grootste orthodoxe klooster van de wereld. Dat is erg mooi. Inmiddels zal de Iconostase (Icoonmuur, ook een van de grootste ter wereld). ik ben er twee jaar geleden geweest en toen werd het gerestaureerd en was het niet toegankelijk. maar lang leve de corrupte cultuur, tussen de steigers door het toch gezien.

Als je echt de betere dingen wil vinden kan je je aanmelden bij couchsurfing.org kan je in contact komen met een hoop lokale mensen die je graag van alles vertellen over hun stad. Ik ben zelf erg enthousiast over couchsurfing.

Veel plezier daar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thx voor reactie, ga site checken! :-)