Is het slecht als je maar 2 dagen ongesteld bent. Maar wel goed regelmatig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
7.1K

Antwoorden (5)

Volgens mij kan het geen enkel kwaad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heeft te maken met je ontwikkeling en je leeftijd .
Ik ben naar de dokter geweest en die zei dat tegen mij want ik heb het ook heel erg.
het is niks ergs later komt het goed .
Sucses X
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welnee Geluksvogel!
Heerlijk hoor, maar twee dagen én regelmatig...
Ik hoop ook nog voor je dat je geen buikpijn hebt ;-)
Het is helemaal niet slecht en alleen maar fijn voor je.
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
Ah ja meis, dat is weer minder he. Je kan er enorme buikpijn van hebben. Dat zal wel beter worden als je het wat langer menstrueert hoor. Maar anders moet je even iets tegen de pijn gaan halen bij de dokter. Want dat is niet nodig, en verder hoop ik voor je dat je deze cyclus houdt want dan ben je er steeds fijn snel vanaf.
Ik heb bijna hetzelfde, 2-3 dagen ongesteld, maar wel wat heviger. Niks geks aan, de lengte en hevigheid van de menstruatie verschilt per persoon, het kan variëren van 2-5 dagen volgens mij. Alleen maar fijn dat het zo kort duurt, ben je er eerder van af :)
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
@Kimath, 2 tot 7 dagen zelfs. Ik heb altijd 7 dagen gemenstrueerd.
Kimath
13 jaar geleden
Bedankt voor de uitbreiding Kristal. @boezzoelivecom: ik heb dat ook de eerste dag, heel veel buikpijn, ik zit dan de hele dag op de bank met een warme kruik. Ik ben gelukkig aan de pil, dus dan plan ik het in het weekend, en dan maak ik er een bank hang/film weekend van :)
Dit is jouw persoonlijke cyclus. Niks mis of ongewoons aan.