Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er nog plekken om oude mobiele telefoons in te leveren?

Ik vroeg me af, aangezien ik nog 2 oude mobiele telefoons heb die ik op Marktplaats niet kwijtraak. Zijn er ook plekken waar je je oude telefoon in kan leveren, zodat deze gerecycled wordt, of nog beter, waarvan er per stuk geld naar een goed doel gaat?
Ik meen dat er vroeger zulke acties waren.

In ieder geval is het wel zo dat ik geen nieuwe telefoon terug ga kopen, dus korting op een nieuwe telefoon bij inlevering van de oude zoek ik niet.

Anybody?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
546

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb er pas een paar weggegooid in de chemicaliënbox.
Op de stort weten ze daar wel raad mee. Komt wel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal willen ze een oud toestel wel ruilen voor een nieuwere telefoon bij een 2e hands telefoon winkel.. Meestal moet je daar dan ook nog geld voor bij betalen. Ook als het ding nog wat waard is kun je er zelfs geld voor krijgen in zo'n 2e hands telefoonwinkeltje. Ik heb trouwens ook ooit gelezen ergens dat als je een nieuwe telefoon wilt kopen, je de oude ook kunt inruilen dan krijg je iets van € 10,- korting ofzo :)

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Unicef heeft nog actie: http://www.unicef.nl/unicef/show/id=161119/sc=754831
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
opsturen naar stichting aap, daar zijn ze er blij mee!
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal mijn idee.....en vraag dan gelijk een groeps-airmile-kaart aan - ze gebruiken de door jou gespaarde airmiles, om apen en exotische dieren in gevangenschap, zoals berberaapjes of wasberen op te halen, of herstelden terug te brengen naar hun land van oorsprong, of naar een betere huisvesting als ze niet meer in de natuur terug kunnen, zoals proefdieren, die in andere opvangcentra vaak een prachtige leefomgeving krijgen, omdat "AAP" zich vooral op de apenopvang richt....
je mag 'm ook naar mij toesturen.

Graag zou ik nog
een Nokia N96/N97 willen hebben.
Een Iphone 3g, met 32gb geheugen.
Een samsung Jet.


ik bedoel te zeggen dat als je je mobiel niet kwijt kunt, stuur me even een mail en als het kan wat foto's misschien dat ik jullie uit jullie lijden verlos;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding