Zijn er nog plekken om oude mobiele telefoons in te leveren?

Ik vroeg me af, aangezien ik nog 2 oude mobiele telefoons heb die ik op Marktplaats niet kwijtraak. Zijn er ook plekken waar je je oude telefoon in kan leveren, zodat deze gerecycled wordt, of nog beter, waarvan er per stuk geld naar een goed doel gaat?
Ik meen dat er vroeger zulke acties waren.

In ieder geval is het wel zo dat ik geen nieuwe telefoon terug ga kopen, dus korting op een nieuwe telefoon bij inlevering van de oude zoek ik niet.

Anybody?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb er pas een paar weggegooid in de chemicaliënbox.
Op de stort weten ze daar wel raad mee. Komt wel goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal willen ze een oud toestel wel ruilen voor een nieuwere telefoon bij een 2e hands telefoon winkel.. Meestal moet je daar dan ook nog geld voor bij betalen. Ook als het ding nog wat waard is kun je er zelfs geld voor krijgen in zo'n 2e hands telefoonwinkeltje. Ik heb trouwens ook ooit gelezen ergens dat als je een nieuwe telefoon wilt kopen, je de oude ook kunt inruilen dan krijg je iets van € 10,- korting ofzo :)

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Unicef heeft nog actie: http://www.unicef.nl/unicef/show/id=161119/sc=754831
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
opsturen naar stichting aap, daar zijn ze er blij mee!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal mijn idee.....en vraag dan gelijk een groeps-airmile-kaart aan - ze gebruiken de door jou gespaarde airmiles, om apen en exotische dieren in gevangenschap, zoals berberaapjes of wasberen op te halen, of herstelden terug te brengen naar hun land van oorsprong, of naar een betere huisvesting als ze niet meer in de natuur terug kunnen, zoals proefdieren, die in andere opvangcentra vaak een prachtige leefomgeving krijgen, omdat "AAP" zich vooral op de apenopvang richt....
je mag 'm ook naar mij toesturen.

Graag zou ik nog
een Nokia N96/N97 willen hebben.
Een Iphone 3g, met 32gb geheugen.
Een samsung Jet.

ik bedoel te zeggen dat als je je mobiel niet kwijt kunt, stuur me even een mail en als het kan wat foto's misschien dat ik jullie uit jullie lijden verlos;)