hoe verdient een tv zender geld

ik snap wel hoe met al die reclames
enzo...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Precies, met reclames.
En mensen die lid worden. Dan krijg je hun tv gids.
En subsidie van de overheid, de publieken tenminste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reclames, sms diensten, het verhuren van studio's en cameraploegen, het maken van sterren zoals bij Idols ofwel houden ze de eerste x tijd een x aantal % in van de opbrengst, etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een TV zender 'verdient' als commercieel zijn door; verkoop reclame zendtijd. SMS diensten. Sponsering (dit programma wordt mogelijk gemaakt) en zgn product placement (Coca Cola bij GTST). Publieke omroepen krijgen geld van de overheid.