Waarmee kun je het beste je beeldscherm schoonmaken van je iphone?

Ik dacht aan glassex maar
Misschien is dit wel heel dom?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (6)

Glassex is slecht , daar zit bytend product in en verkl** je hele scherm , met een apple doek je die krijg je vaak gratis by een macbook of imac je vindt ze op ebay.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga even naar de apple store daar hebben ze er iets voor( imonster dacht ik)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een droog wonderdoekje goed erover wrijven, beste methode is ronddraaiende bewegingen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple doekje schoonvegen en dan Plastificatie papier over je scherm heen strijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WC papier, dit werkt super goed omdat het geen vet bevat en altijd bij de hand is, die doekjes van apple zelf worden op ten duur ook vet en werken dan minder.

Toegevoegd na 2 minuten:
Met bij de hand duid ik niet op de houding van WC papier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Imonster is het wondermiddel!!
Ik doe al 3 jaar met een flesje