Hoe kan Micheal Jackson met het liedje Smooth Criminal naar voren leunen en toch blijven staan?

Ik snap niet Hoe Micheal Jackson bleef staan toen hij voorover leunde tijdens zijn optreden/clip Smooth Criminal, andere dansers deden het ook.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Antwoorden (2)

Het geheim zit in de schoenen, in combinatie met een aanpassing van de toneelvloer.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 overigens bedacht door MJ himself (tenminste, het patent staat op zijn naam)
Ik weet niet precies hoe hij dat deed.
Maar ik heb mij eens laten vertellen dat in de schoenen van Michael Jackson en zijn dansers een magneetje zit en in het podium ook.
Dit effect werd nog groter toen er vanuit een ander camerapun gefilmd werd.
Het is dus eigenlijk een trucje die je niet zomaar onder de knie hebt overigens.