Hoe kom ik van de vlooien in mijn huis af?

Ik ben verhuisd met mijn 2 katten De vorige eigenaar had een kat én vlooien Heb mijn katten behandeld met pipetjes in hun nek Stofzuig elke dag Met het vlooienkammetje vind ik zelden een vlo maar mijn katten worden helemaal gek als ze gestoken worden dus ze zitten er wel! Hoe kom ik er helemaal vanaf want ik word er gek van en mijn katten ook!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet welk merk je gebruikt hebt, Frontline is het beste tegen vlooien! Heb mijn katten daar vorige keer ook mee behandelt en dat werkt echt goed, was er snel vanaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je! Ik heb (nog) geen plaag maar ik kom er ook niet vanaf De stofzuigerzak doe ik na het zuigen ik een plastic zak in de vriezer haha
Ik had die pipetjes op advies van dierenspeciaalzaak Iets met Gold maar ga morgen Frontline halen!
Hoef toch niet te wachten tot de maand om is? Nu helpt het niet wat ik gebruikt heb en wil er echt vanaf!!
hallo,
het klikt misschien een beetje gek maar je moet in elk hoekje van je huis zout strooien.
voor je dat doet moeten uw 2 katten een flink bad nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt een vlooienplaag hebt helpt het niet om alleen de katten te behandelen. Dan zul je ook het huis moeten behandelen, of althans de kamers waar de katen komen. Er kunnen overal eitjes van de vlooien liggen die gewoon uitkomen en dan is de cirkel weer rond.
Kijk uit met de spray, want vaak moet je alles afsluiten voor je gaat sprayen, je neus en mond bedekken en de katten 24 uur niet in dat behandelde vertrek laten.
Lees goed de gebruiksaanwijzing.
Verder je katten behandelen met ampullen tegen vlooien. En veel kammen met een vlooienkam. De vlooien die je te pakken krijgt met de kam, verdrink je in een glas water met zeepsop, ze zakken dan gelijk naar de bodem.
Nog een tip, doe de leeg geknepen ampul in de stofzuigerzak, want daar zitten ook eitjes van de vlooien in.
Veel stofzuigen, de stofzuigerzak vaak vervangen en een engelengeduld hebben, dan komt alles goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je! Ik heb (nog) geen plaag maar ik kom er ook niet vanaf De stofzuigerzak doe ik na het zuigen ik een plastic zak in de vriezer haha
Ik had die pipetjes op advies van dierenspeciaalzaak Iets met Gold maar ga morgen Frontline halen!
Hoef toch niet te wachten tot de maand om is? Nu helpt het niet wat ik gebruikt heb en wil er echt vanaf!!