Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zullen we ooit klaar zijn op aarde?

Zal er ooit een dag komen waneer we met zijn alle zeggen; zo we hebben alles geregeld. Lekker met zijn alle een biertje en frisje pakken, want we hebben de aarde volledig ingericht. Of zullen er altijd wel problemen komen waarbij we nieuwe oplossingen moeten zoeken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
965

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Nee nooit...

Want dan zal er altijd eentje zijn die zegt en nu nog even vlug dit nog , enz enz

Het houdt nooit op...

Toegevoegd op 22-04-2009 21:46:34
Velen zijn er al lang klaar mee, dat dan weer wel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want er zullen altijd veranderende omstandigheden zijn waaraan we ons moeten aanpassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas, als we met z'n allen stoppen met eten en drinken, kom je een eind, anders blijf ik gewoon verwachten dat de boer oogst en de winkel levert.
En gelukkig heeft de mens dan weer moeite met die ledigheid dus heb ik dan weer werk :-) (ik werk als coach/therapeut)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het 'probleem' is, dat we het op dat moment met zijn allen eens moeten zijn over de inrichting van de aarde. Dat lijkt mij onmogelijk.
(Lees meer...)
Antoni
14 jaar geleden
Ik ben er allang klaar mee.. maar ik blijf nog even... vind het wel leuk hier ;)

Maar even serieus ingaand op je vraag; ik denk dat zolang er mensen bestaan, men er niet klaar mee is. Waar mensen zijn, zijn problemen en oplossingen. Het is inherent aan het mens zijn om die dingen te creeeren.

Dieren en planten hebben geen problemen en ook geen oplossingen immers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij stopt evolutie uit zichzelf niet, alleen als het door iets anders beïnvloed wordt (een goeie komeetinslag ofzo)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als we meneer Shell en Mobil vergeten. We allemaal geen / of het zelfde geloof hebben (Of in ieder geval niet willen aandringen). De een wil meer dan de ander. hmm.. Lastig... Ik zeg: NEE.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, zolang er generaties veranderen, veranderd ook de tijd/ideeën/wensen/werk etc.

Hoe zorg je dat iedereen een biertje of fris krijgt?
Hoe zorg je dat de aanvulling van fris en bier door blijft gaan?
Hoe zorg je dat je koelkast koud blijft?

Ja, als alles maar dan ook alles geautomatiseerd verloopt, maar dit is onhaalbaar.

Kortom: nee het is niet mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding