mag je de kerstzegels van 29 cent zonder bijplakken gebruiken in de kerstperiode?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij hoef je bij kerstzegels nooit bij te plakken. maar dat weet ik niet zeker

Antwoorden (2)

Tot nu toe mochten volgens de filateliediensten alle soorten (Nederlandse) kerstzegels van voorgaande jaren gebruikt worden in december voor kerstpost zonder bijplakken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Overigens wordt dit nergens dudielijk gecommuniceerd, ook in voorgaande jaren niet. Ik ga er vanuit dat je pas na de eerste week van januari met oude kerstzegels moet bijplakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn nu drie typen kerstzegels in omloop.
1. De 29ct zegel;
2. De 34ct zegel;
3. De December zegel. (die je voor 34ct hebt gekocht)
TNT bezorgt nu kerstpost voor 34ct. Dat houdt dus in dat je 5ct moet bijplakken bij de 29ct postzegel. Dat is het antwoord op je vraag.