de luchtdruk in je oren corrigeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks!
Zuurstof tekort weer aanvullen zodat je bij 'de les' kunt blijven.
Dus eigenlijk is het heel goed dat je gaapt omdat je lichaam dan weer op kracht komt en het versudfing tegen gaat. Als je op school gaapt is dat dus eigenlijk juist geen teken van verveling. Dat je juf t ook even weet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is om je hersenen een zuurstof-boost te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hersenen hebben dan te weinig zuurstof
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit klopt niet. Er is nog steeds geen oorzaak gevonden van waarom mensen gapen. De wetenschap is nog steeds hard op zoek.