Kun je in mentale staat van dronkenschap komen zonder alcohol?

Kun je door je gedachten dronken worden. Ik zie vaak mensen op feesten die geen druppel alcohol drinken maar tekeer gaan alsof ze dat wel hebben gedaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Nee. Sommige mensen hebben gewoon geen alcohol nodig om keuk te zijn of om agressief te zijn.
Die eigenschappen kun je can jezelf gewoon hebben.
Andersom, mensen kunnen wel veranderen door alcohol. Namelijk dat je ongeremdheid ( op welk gebied ook) vervalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je ongeremdheid vervalt niet door alcohol, die wordt er juist door versterkt! Alcohol maakt immers de remmen los.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jah! Dat bedoel ik. Jij bent goed wakker.
Thx voor de aanvulling
en excuses voor de spelfouten...
Het kan denk ik wel; als je op een feest drankjes neerzet waarvan je zegt dat er alcohol inzit, maar waar eigenlijk geen alcohol inzit, zal je zien dat er een aantal mensen zich gedraagt alsof ze dronken zijn. Dit is dus puur in hun hoofd.
Voor de duidelijkheid, dit weet ik niet zeker! Het is iets dat ik wel eens ergens gelezen heb.