Ik heb geen idee wat ik mijn vriend cadeau moet doen. Hij houdt van kevers (auto), karpervissen. We gaan nooit uit ofzo.

Toegevoegd na 14 minuten:
Hij is niet zo van uit eten gaan of de bioscoop. We zijn al bijna nooit thuis doordeweeks, in het weekend ook niet trouwens.

Toegevoegd na 26 minuten:
Hij heeft alles voor vissen al wat er bestaat. Hij doet het al jaren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd weer een leuke vraag :-))

Het beste antwoord

Neem hem mee naar het keverfestijn in januari:
http://www.autotron.nl/evenementen/kever-winter-festijn
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dan wordt het tijd dat je met hem uitgaat.

Gezellig bioscoopje en dan uit eten, of andersom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een grote (vis) paraplu die je in de grond kunt steken, is met dit weer wel handig.

http://www.google.nl/images?q=karper+paraplu

Toegevoegd na 33 seconden:
Dan kun je samen gaan vissen en maak je daar een dagje uit van (combineer het bijv met een picknick)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef 'm een mooi ingelijste poster. Deze bijvoorbeeld....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een cadeautje waar jullie beiden wat aan hebben, alleen is het niet iets wat je 'even snel op een sporadische vrije avond' doet. Uit je vraag lees ik dat jullie niet zo veel thuis zijn en weinig vrije tijd hebben. Als je dan moet rennen om 's avonds op tijd in bijvoorbeeld de pizzaria te zitten en daarna je ogen moet proberen open te houden in de bioscoop, dan is dat inderdaad niet erg lekker.

Misschien vinden jullie het leuk om eens een weekend te gaan karpervissen in Frankrijk bijvoorbeeld. Van een collega hoorde ik dat er daar goeie 'betaalwateren' zijn waar je ook nog in een huisje kunt verblijven.
Als jij nou niet zo van vissen houdt, is het misschien mogelijk om de boel wat te combineren, zo is er voor jullie beiden wat aan en geef je hem een cadeau waar die echt naar toe kan leven; een weekendje karpervissen.

Enne, als je helemaal wilt uitpakken, dan ga je er in de kever naar toe! Da's maar gekheid natuurlijk want hoe krijg je al je spulletjes mee in een kever...!

Ik heb in de bron wat resultaten van Google neergezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cosmostrading verkoopt bergen en bergen leuke dingen. Ga er eens kijken!

http://www.cosmostrading.nl/index.php?cPath=459
Ik zag hier bijvoorbeeld zo'n bord met kever er op. ( de auto)
maar er zijn vele categorieen om tussen te snuffelen!

succes!

Toegevoegd na 48 seconden:
Hier staan er meer. Een leuk en uniek kadootje. EN niet al te duur :-))

http://www.cosmostrading.nl/index.php?cPath=459_332
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een abonnement op een visblad?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een romantisch avondje thuis omdat jullie altijd weg zijn
en dan natuurlijk niets van te voren zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dromenvanger met een volkswagen kever erin.