Welke gitaar kan ik het best kopen ?

Ik wil graag een nieuwe elektrische gitaar kopen maar ik zit te twijfelen tussen de : ibanez grg 270 dx bkn en de dean zx. Ze maken ongeveer het zelfde geluid en zijn evenduur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Wat je het best kan doen is naar de winkel gaan en het gewoon zelf te Proberen. Kijk welke je het mooiste geluid vindt hebben maar ook naar welke het lekkerst speelt. Ook het uiterlijk is belangerijk.
Toch moet jij uiteindelijk de keuzen maken ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je :)