Wat is leuk om vandaag te gaan doen in omgeving Rotterdam?

Met 1 volwassene en 2 jongeren!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Beeldentuin Plaswijckpark
Een Rotterdamse vestiging van Smelik & Stokking. Geopend op 10 april 2002 met 80 beelden. Telefoon 070-3640768.
Familiepark Plaswijckpark
Rotterdam

Op ontdekking in Blijdorp
Ga op ontdekkingsreis langs allerlei bijzondere dieren...
Diergaarde Blijdorp
Rotterdam

De klas weer in
In de vaste expo wordt aan de hand van 6 klaslokalen in beeld gebracht hoe de Lagere School in Nederland is ontstaan en ...
Het Nationaal Onderwijsmuseum
Rotterdam

Rockart Galerie
Dit museum presenteert de complete Nederlandse Popgeschiedenis. Een absolute must voor de popliefhebber.
Hoek Van Holland (Rotterdam)

Misschien is het handig erbij te vermelden hoe oud de 2 jongeren zijn en eventueel waar hun interesses liggen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben laatst op de Maasvlakte geweest bij de ECT terminal. Daar rijden onbemande wagens rond die de schepen via onbemande kranen bevoorraden. Fascinerend.