Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Het is bij iedereen anders. Bij sommige mensen kom je er nooit achter, want zij verstoppen hun gevoel heel erg.
Ik ken ook mensen die heel open ermee over straat lopen en aan iedereen vertellen dat ze verlieft zijn.
EN Anderen kijken gewoon stiekem de hele tijd naar je, en als je terug kijkt worden ze verlegen.
=D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is een heel goed antwoord en bedankt he
voor je advies

Andere antwoorden (5)

Door het hem of haar te vragen weet je het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vragen of je mag zoenen. Als je een klap krijgt weet je gelijk waar je aan toe bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag verkering, als hij ja zegd is hij ook verliefd
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Volgens je vraag wil je weten of er iemand is die verliefd op je is. Dus vraag aan iedereen: ''Ben je verliefd op me?''
Als ze ja zeggen, zijn ze WEL verliefd op je.
Als ze nee zeggen, zijn ze NIET verliefd op je.

Ik hoop dat je het nu snapt!
De liefdesdokter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je merkt dat ze op een bepaalde manier naar je kijkt of vaak mee wil als je b.v. gaat zwemmen,of vaak bij je wil zijn (b.v. uitgaan enzo) of op een bepaalde manier tegen je praat.of je kunt ook aan d'r vriendin b.v. voorzichtig vragen wat ze van je vind.en als ze dan steeds meer dingen samen wil doen en ook steeds meer met je sms't ofzo en over steeds persoonlijker dingen met je praat,dan weet je al een beetje hoe het kan zitten.vooral als ze b.v. zegt,dat ze iets leuk aan je vind,weet je(bijv. je haar of kleren ofzo).En dan kan je verder proberen te gaan,door zélf haar uit proberen te vragen en/of samen leuke dingen te gaan doen,ok?

Toegevoegd na 1 minuut:
o ja,sorry: als je een meisje bent,werkt dat volgens mij óók zo,hoor.ok?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding