Jongen 21, meisje 15

Is dit mogelijk? Ikben 21 jaar, maar ik val op meisjes van 15/16 :( ik baal hier echt van maar wat kan ik doen?? Ik weet niet of dit normaal is. Ik denk dan niet aan sex moet ik erbij zeggen,, maar meer dat ik een relatie met ze kan krijgen..

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zelf vind dat leeftijd niks uitmaakt.. Was zelf 23 toen ik me vriend ontmoete en hij was 16. Nu ben ik 27 en hij 20 en hebben zelfs samen een kind. Officieel is het strafbaar maar als jullie de allerbei achterstaan dan moet leeftijd niks uitmaken. Als jullie maar gelukkig zijn en hoe anderen de overdenken moet je gwn het ene oor in en het andere oor uit. De zullen altyd mensen zijn die het raar vinden.

Tja, jongens zijn vaak ouders dan de meisjes in een relatie.. Ik val ook op oudere jongens meestal. Als het echte liefde is en jullie echt va elkaar houden dat maakt leeftijd niks uit zou ik zeggen. Maar zorg wel dat je geen dingen gaat doen waar het meisje nog niet aan toe is en/ of niet wil. Want het kan zijn dat jij daar verder in bent dan zij. En het is belangrijk hoe de ouders het vinden.. die zijn vaak er ongerust over hun dochtertje.

Toen ik 16 was heb ik een soort van relatie gehad met een jongen van 21, bijna 22. Het is nooit officieel aan geweest omdat ik er niet zeker over was en achteraf moet ik zeggen: daar ben ik heel erg blij om! Als ik nu terugkijk op de situatie van toen, had ik het mezelf achteraf enorm kwalijk genomen als ik wel door was gegaan met deze jongen. Nu, jaren later, zie ik dat pas in. Ik hoop dat je beseft dat jij een meisje daar niet in zou willen trekken. En er zijn ook best meiden van je eigen leeftijd die misschien nog wat kinderlijker zijn. Dat zou in elk geval een stuk gezonder zijn voor jullie beiden en voor een potentiele relatie tussen jullie.

Ik was net 16 en kreeg een relatie met een jongen van 23. Toen zei iedereen dat gaat nooit lang goed maar we zijn intussen 11 jaar getrouwd en het gaat prima zolang je maar rekening houdt met wat het meisje wil en vooral niet wil.

tuurlijk kan het! ik was 15 en mijn man toen 22. inmiddels al 20 jaar saam, kindje, hondjes......perfect.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100