Jongen 21, meisje 15

Is dit mogelijk? Ikben 21 jaar, maar ik val op meisjes van 15/16 :( ik baal hier echt van maar wat kan ik doen?? Ik weet niet of dit normaal is. Ik denk dan niet aan sex moet ik erbij zeggen,, maar meer dat ik een relatie met ze kan krijgen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17.3K

Antwoorden (20)

Ik zelf vind dat leeftijd niks uitmaakt.. Was zelf 23 toen ik me vriend ontmoete en hij was 16.
Nu ben ik 27 en hij 20 en hebben zelfs samen een kind.

Officieel is het strafbaar maar als jullie de allerbei achterstaan dan moet leeftijd niks uitmaken.

Als jullie maar gelukkig zijn en hoe anderen de overdenken moet je gwn het ene oor in en het andere oor uit.

De zullen altyd mensen zijn die het raar vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoiets is zeker niet evident. Ik ken genoeg voorbeelden vanuit mijn persoonlijk leven en tot nu toe heeft geen 1 van deze relaties stand gehouden. Door het leeftijdsverschil (op deze moment) liggen je interesses ook anders. Zij gaat nog naar de middelbare school terwijl jij misschien al volop aan het werken bent.
Ik zeg niet dat het niet kan werken, ten slotte over 5 jaar is zij er 20/21 en jij 26, niks vreemd aan. Het probleem is eerder het nu. Onze maatschappij staat daar gewoon niet zo positief tegenover en een relatie op zich kan soms al moeilijk genoeg zijn zonder dat je daar ook nog eens mee zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is niet raar. Ik ben een meisje van 15 en ik val juist op oudere jongens ik weet ook niet waarom maar 21 is misschien een beetje te oud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, nou misschien kunnen jullie een keer afspreken :p
Als je verlieft bent/wordt op een meisje van 15/16 niet. Beetje opletten dat je niet te dominant bent. Rekening houden met haar belevingswereld (gun haar d'r eigen vrienden van haar eigen leeftijd) en geef haar genoeg ruimte. Niet claimen en een lekker lange verkeringstijd.

Gemiddeld hebben vrouwen op 16e hun 1e 'sexuele contacten'.

Echter bij 'meisjes van 15/16' in het algemeen? Heb je een lolita complex? Beetje mee uitkijken. Als 21 jarige kom je er mee weg, als 31 jarige met een 'vriendin' van 15 is echt een probleem.

Bedenk, voor jou mag een 16 jarig meisje er erg aantrekkelijk uitzien, voor vele meisjes van die leeftijd ben je echt een ouwe lul. Je fav films, muziek, hobbies, kleding is oud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...stel je krijgt een relatie en jullie worden beide ouder, val je dan nog steeds op meisjes van 15/16 of maakt dan de leeftijd niet meer uit ?? Je schrijft in je vraag namelijk dat je valt op meisjes in die leeftijd, ook als je al een relatie hebt? Dat maakt namelijk je vraag wel wat anders....

'Een relatie met ze krijgen' ik neem aan en hoop dat je bedoelt dat je verliefd bent op 1 en met haar een relatie zou willen...

Wat leeftijd betreft lijkt het nu veel, maar dat wordt natuurlijk anders als jullie beide in de twintig zijn. Zelf heb ik een twintig jarige relatie achter de kiezen die ooit begon als 16 jarige met iemand die 24 jaar was... Omgeving reageerde lichtelijk...maar nooit echt dat het een probleem was...en soms achteraf had ik gewild dat ik pas op wat latere leeftijd een relatie was aan gegaan...leeftijdsverschil is toch in sommige fase een punt... Bijv. Het uit gaan heb jij misschien op een gegeven moment gehad... Net als school en eventueel studie... Het kan soms voor haar minder onbevangen zijn als jij al die dingen al mee gemaakt hebt het delen, het samen op gaan...kan minder zijn. Jullie ontwikkeling loopt uiteen... Zij moet zich nog veel meer vormen en ontwikkelen, dat is ook onderdeel van die leeftijdsfase... Ook op het gebied van liefde en seks heeft zij wellicht minder ervaring en kunnen experimenteren, waardoor er iets minder sprake is van gelijkheid ten opzichte van elkaar etc.
Het kan dus wel, maar of het wenselijk is? Een paar jaartjes ouder maakt de kans op een gelijkwaardige relatie iets groter en naar mijn mening is dat een goede basis voor een relatie...succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onmogelijk zal het niet zijn maar houd er inderdaad rekening mee dat zij in een hele andere fase in dr leven zit dan jij. Al zouden jullie gek zijn op elkaar dan moet je er rekening mee houden dat de kans groot is dat het anders gaat lopen omdat ze nog maar 15/16 is en eigenlijk te jong is voor een serieuze vaste relatie (er zijn altijd uitzonderingen). En seks zou ik voorlopig niet aan denken want je kan echt een hoop gezeik krijgen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zegt iets over je eigen persoonlijkheid. Met 21 zou je normaalgesproken je aandacht richten op 18/19/20/21. Omdat je toch een gelijkgestemde wilt als partner, bij jouw ontwikkeling. Niet een meisje van 15 dat nog jarenlang daarin met groeien.

Met 21 denk je aan een relatie inclusief sex. Niet alleen aan kijken wie er bij mij wil blijven. Misschien heel jong omdat leeftijdsgenoten mij niet moeten?
Ben je zelf zo kinderlijk? Zie je er erg jong uit? Ben je niet populair in je eigen leeftijdsgroep? Heb je een autismestoornis?

Normaalgesproken ligt jullie belevings- en ontwikkelingsgebied met dit leeftijdsverschil NU te ver uit elkaar. Als je ouder bent en het meisje ook, dan is dat van veel minder belang.
Ik denk dat de ouders van zo'n jong kind je nu niet bepaald overenthousiast begroeten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik persoonlijk vind het eigenlijk niet kunnen, maar liefde gaat eigenlijk door alles heen, maar dat kan ook tegen je gaan werken want haar ouders kunnen hier helemaal niet mee eens zijn omdat ze te bezorgd zijn, het is niet strafbaar zolang je geen seks met haar hebt, dus als je geduld hebt totdat ze 16 is kan het wel maar toch zou ik het niet aanraden vanwege haar ouders.
maar leeftijd groeit met je mee dus naarmate je ouder wordt hoe oudere meisjes je leuker gaat vinden. dus als je geduld heb zal alles zich vanzelf wel de goede kant op wijze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, jongens zijn vaak ouders dan de meisjes in een relatie.. Ik val ook op oudere jongens meestal. Als het echte liefde is en jullie echt va elkaar houden dat maakt leeftijd niks uit zou ik zeggen. Maar zorg wel dat je geen dingen gaat doen waar het meisje nog niet aan toe is en/ of niet wil. Want het kan zijn dat jij daar verder in bent dan zij.
En het is belangrijk hoe de ouders het vinden.. die zijn vaak er ongerust over hun dochtertje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb toen ik 15 was ook een vriend gehad van 20.. veel mensen vinden het raar maar als je, je erbij goedvoelt moet je het gewoon doen! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zou niks moeten uitmaken dat klopt, en ik heb zelf ook wel oudere vriendjes gehad. Maar het is dat jullie nog in ontwikkeling zijn (vooral de meisjes van die leeftijd) en zichzelf net leren kennen. Probeer veel met elkaar te praten zodat je niks doet wat zei eigenlijk niet wilt. Hoe volwassen iemand van die leeftijd ook klinkt, je moet realiseren dat iemand toch echt nog maar 15 is en 6 jaar minder levenservaring en inzicht heeft op dingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, ja je kiest er natuurlijk niet zelf voor om op jonge meiden verliefd te worden. In die zin is het natuurlijk mogelijk.

Het waarde-oordeel laat ik achterwege. Wel ga ik in of het naar mijn mening mogelijk is om een relatie met een meisje van 15/16 aan te gaan op deze leeftijd:
Je ziet het natuurlijk veel vaker dat een oudere jongen met een wat jonger meisje krijgt. Jongens worden naar mijn mening ook ietwat later volwassen, dus een klein leeftijdsverschil is gebruikelijk.

Echter denk ik dat dit leeftijdsverschil op deze leeftijden wel erg veel is en je tegen de volgende problemen aan kunt lopen:
1: Het meisje in kwestie is nog niet toe aan seks en jij wel.
2: De ouders van het meisje accepteren de relatie niet.
3: De relatie is niet gelijkwaardig. Jij hebt meer (seksuele en levens)ervaring en zij nog niet.
4: Naarmate je ouder wordt ben je serieuzer en over het algemeen zijn 15/16-jarige meisjes uiteindelijk nog niet in voor een lange relatie. Dit kan betekenen dat jullie beiden andere verwachtingen van elkaar hebben.
5: Het is bij de wet verboden. Hoeft geen probleem te zijn, maar als het uitgaat op niet zo'n leuke manier en het meisje in kwestie je wilt 'terugpakken' dan kan je veroordeeld worden.
6: Jullie bevinden je allebei in een andere levensfase. Jij bent student en zij is een scholiere van de middelbare school. Jij woont op kamers en zij nog thuis. Etcetera.

Mocht je echt helemaal gek zijn op zo'n meisje en het is wederzijds, dan kan je natuurlijk wel zorgen dat de relatie meer kans van slagen heeft. Zo raad ik je aan om kennis te maken met de ouders en de regels die ze hanteren voor haar te respecteren. Ouders springen wellicht niet een gat in de lucht als ze horen als hun kleine meid een jongen van 21 heeft. Als je vaak je gezicht laat zien en laat zien dat je ze respecteert en een goede jongen bent zal het wantrouwen misschien verminderen/verdwijnen.
Daarnaast is het natuurlijk een belangrijk punt dat je haar grenzen accepteert. Let ook erg op haar lichaamstaal. Meisjes van die leeftijd zijn vaak onzeker en durven niet altijd te zeggen dat ze niet willen. Door erg naar haar te luisteren voorkom je dat de relatie ongelijkwaardig wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
Een goed doordacht antwoord. +1
Ik vind 5 jaar verschil niet veel. Jongens zijn altijd iets minder snel volwassen vind ik dan meisjes.

Maar meisjes van 16 zijn allemaal weer verschillend. De een is veel volwassener dan de ander.

Ik was in ieder geval niet toe aan verkering op die leeftijd, maar ik had wel een paar meisjes toendertijd die al wel verkering hadden. Twee ervan zijn nog steeds gehuwd.

Het ligt totaal aan de personen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je echt verliefd op dat meisje bentdan maakt leeftijd niks uit ik ken iemand die is 44 en heeft met een man van 64 dus datmaakt niet uit als je maar gelukkig bent

Succes !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik 16 was heb ik een soort van relatie gehad met een jongen van 21, bijna 22. Het is nooit officieel aan geweest omdat ik er niet zeker over was en achteraf moet ik zeggen: daar ben ik heel erg blij om!

Als ik nu terugkijk op de situatie van toen, had ik het mezelf achteraf enorm kwalijk genomen als ik wel door was gegaan met deze jongen. Nu, jaren later, zie ik dat pas in.

Ik hoop dat je beseft dat jij een meisje daar niet in zou willen trekken. En er zijn ook best meiden van je eigen leeftijd die misschien nog wat kinderlijker zijn. Dat zou in elk geval een stuk gezonder zijn voor jullie beiden en voor een potentiele relatie tussen jullie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het is mogelijk dat mannen verliefd worden op meiden die stukken jonger zijn. En als ik me niet vergis is het zelfs redelijk normaal en komt het ook veel voor. En dat er over gefantaseerd word is dan ook vaak wel een feit.
Alleen niet iedere verliefdheid word beantwoord. En ook niet iedere meid wil een vriend die zoveel ouder is. Zelf heb ik ook eens een vent die 17 jaar ouder was dan mij achter me aan gehad , sorry maar daar zit ik dus echt niet op te wachten dat is me toch echt te oud. Maar er zijn heus wel genoeg meiden die het geen enkel probleem vinden om een veel oudere partner te hebben. En hoe dat zit met de sex ,daar heb ik al veel verschillende meningen over gehoord. Je zou allebei eerst volwassen moeten zijn, wat zou betekenen als jij als vriend van 17 een vriendin hebt van 15 en jullie hebben sex en jij word binnen kort 18 dan zouden jullie ineens geen sex meer mogen hebben met elkaar omdat jij meerder jarig bent en je vriendin nog minder jarig. Dus dat lijkt me niet echt een juiste mening. Ook heb ik gehoord dat zolang de sex maar vrijwillig gebeurt je als 21 jarige man best sex mag hebben met je 15 jarige vriend maar ik heb ook wel gehoord dat er tussen een volwassen persoon en een minderjarige maar een bepaald aantal jaren mag zitten, anders word het wel strafbaar. Hoe dat precies zit weet ik dus niet maar dat kun je vast en zeker wel ergens op het internet vinden.
In ieder geval heb ik er persoonlijk helemaal geen moeite mee als ik 2 gelukkige mensen zie lopen met elkaar en er zit 6 of 7 jaar leeftijds verschil tussen. Waarom zou ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liefde maakt blind. We hebben dit
Niet in de hand. Het wordt anders wanneer je blikbend 15/16 jaar leuk vind en zelf inmiddels 45 jaar bent. Ik denk dat je moet afvragen hoe graag wil je het. Niks bied zekerheid en dus zegt leeftijd niks meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry ik type snel met touchscreen. Blikbend moet zijn blijvend
mensen zullen hier in eerste instantie raar bij kijken. nu is het leeftijdsverschil nog erg groot, maar ben je bijvoorbeeld 31 heb je een vriendin die 25/26 is zullen er niet veel een probleem van maken.

ouders zijn er over het algemeen niet zo heel blij mee zijn als hun dochter met een vriendje aan komt wat 5/6 jaar ouder is. maar natuurlijk kan je altijd laten zien dat je gewoon serieus bent en dat het je niet speciaal om 1 ding gaat.

en wat is normaal..... leeftijd is een getal. oudere jongens zijn over het algemeen wat serieuzer dan die broekies.

je kan dus op onbegrip en argwaan stuiten, maar als ik jou was zou ik hier geen probleem van maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was net 16 en kreeg een relatie met een jongen van 23. Toen zei iedereen dat gaat nooit lang goed maar we zijn intussen 11 jaar getrouwd en het gaat prima zolang je maar rekening houdt met wat het meisje wil en vooral niet wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk kan het!
ik was 15 en mijn man toen 22.
inmiddels al 20 jaar saam, kindje, hondjes......perfect.