Als je iemand leuk vind is het dan mogelijk dat je diegene beetje kan dwingen zonder het door te hebben?(als je een relatie wil beginnen)

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel niet dwingen dat je het echt meent ik bedoel bijv als je gewoon aan het praten ben enzo dat je daarna pas denkt van ooh dat had ik beter niet kunne zeggen in zo situatie

Toegevoegd na 1 uur:
nou kijk ik bedoel te zeggen als je aan het afspreken ben en het meisje weet het niet dat je dan bijna elke dag zegt van kom chillen kom chille.

Nu bedoel ik te zeggen dat je dat soms zegt zonder dat je het door heb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na toevoeging: Ik volg je niet... Kun je het iets duidelijker zeggen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vat 'm ook niet meer.

Antwoorden (8)

Nee is niet mogelijk!

Het moet van 2 kanten komen en niet van een persoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat noemen ze opdringerig en dat is vaak helemaal niet goed om een relatie te beginnen.
Als jullie iets willen beginnen moet dat groeien en je kan dwingen wat wilt als het niet van 2 kanten komt is het geen stabiele relatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad versieren en de bovenste 2 antwoorden zijn ook het beste te doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liefde laat zich niet dwingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je iemand leuk vindt ga je hem/haar niet dwingen. Je kunt gaan flirten en versieren, maar niet dwingen. Dan zou het betekenen dat de ander geen zeggenschap over een eventuele relatie heeft
12 jaar geleden
ja je kan complimentjes geven, altijd glimlachen, ja kinkken op zijn opmerkingen, lachen om zijn grapjes enz. Maar liefde kan je niet dwingen, met dwang krijg je juist afkeer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben een jongen dat je het weet alleen ik vraag dit aan meiden om tips te krijgen want straks gaat het mis ofsoow
Nee dat kan niet, je zult het echt van charme, zelfvertrouwen, enzovoort moeten hebben als je meisjes zo wil inpalmen. Als je je opdringt zal je (zoals eerder gezegd) waarschijnlijk niet veel succes boeken... Als advies kan ik je geven dat je beter gewoon jezelf kan blijven, en als het er op lijkt dat ze echt niet geinterreseerd is, gewoon loslaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je stelt de vraag dus je hebt het wel degelijk door. Het werkt echter averechts, Als jij je op blijft dringen krijgt ze het benauwd en zal ze eerder meer afstand van je gaan nemen dan dat je meer kans zal maken.
Succes :-)