Slippertje...wel of niet opbiechten?

Naar aanleiding van een ander topic vraag ik me af:wat is wijsheid?
De mensen die het opbiechten, waar ligt de grens? Vertel je het na 1 avondje dronken met iemand in bed belanden terwijl je zeker weet dat het daarna niet meer gebeurt ook, of vertel je het pas als het echt een "affaire" is waar gevoelens meespelen?
En de mensen die het niet opbiechten, waarom niet?
Shoot!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ha, die Voyager; Klassiek dillema. Als jij, je partner en jullie relatie het aankunnen; opbiechten. Als je de verhouding tussen jullie beiden, jezelf of je partner er teveel mee denkt te beschadigen; voor je houden en proberen te leven met de leugen.

Als je bent vreemdgegaan omdat je eigen relatie niet helemaal ok is: opbiechten. Als het een slippertje betrof met iemand die je daarna nooit meer zal zien en die geen enkele rol in je relatie zal betekenen: zwijgen.

Met mijn vriend was het 1 jaar uit... Toen heb ik een one-night stand gehad. Na een jaar kwamen we bij elkaar. Omdat hij het niet zou 'waarderen'... Heb ik het nooit verteld.

Niet opbiechten en het nooit meer doen of de eer aan jezelf slaan en uit de relatie stappen. Al de rest is laf en onnodig miserie zoeken. Bedrieg je méér dan een keer: weet dat je een slet/rotzak bent en je vriend/vriendin dit niet verdient. Maak ermee gedaan an wees eerlijk alvorens je met je volgende speeltje in bed duikt.

Altijd opbiechten. Je hebt alleen je zelf ermee. Je zult altijd het gevoel hebben dat je liegt tegen die gene.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100