Ik wil wat leuks doen/ geven voor mijn vriend zijn verjaardag hij wordt 22 jaar..

Wie weet wat orgineels?
Ik zat te denken aan een rondvaart door de grachten terwijl we heerlijk genieten van een glaasje champagne en lekkere hapjes of is dat te?

Wat zou jij als jongen nou leuk vinden?
Thnx iig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
balonvaart is super duur 600 pp

Antwoorden (8)

een ballon vaart is ook leuk
of een vluchtje boven land of een parachutsprong
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
super duur 600 pp
Het hangt af van je budget, en van wat je vriend leuk vind.
Jouw idee is zeker leuk hoor.
Maar als je vriend bv gek is op auto's, zou je hem een middagje op het circuit van Zandvoort kunnen laten racen.
Als hij van een bepaalde band houd, kun je hem op een concert van betreffende band trakteren.
Hetzelfde geldt voor theater of film.

Je kunt ook iets goedkopers bedenken: Als hij 's avonds na z'n werk thuiskomt vind hij een spoor van rozenblaadjes dat hij moet volgen naar boven toe, waar jij dan in bad/bed ligt met champagne en lekkere hapjes.
Goedkoop en hij vergeet het nooit meer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vind je vriend leuk om te doen? Ik heb mijn vriend een keer een dagje Amsterdam gegeven. Rondvaart, lekker terrasje, bezoekje aan madame tusseud, op het plein beetje mensen kijken, vond hij echt leuk.
Als hij echt van cultuur houdt, is een dagje Muiderslot met een bezoek aan Pampus ook leuk.
Opties voor een adrenalinegek zijn: parachutespringen, zweefvliegen of bungeejumpen in Scheveningen.
Voor een romantische verjaardag: een strandwandeling in Scheveningen, lekker terrasje daar en een leuke avond bij Crazy Piano's.
Wat ook leuk is, heb ik afgelopen keer gedaan: een dagje Valkenburg. Een hele leuke stad met leuke toeristische actracties: kabelbaan, rodelbaan, tokkelbaan, grotten bezoeken, ruïnes bekijken...
Er zijn tal van mogelijkheden voor een leuk dagje weg. Er zijn op internet ook leuke waardebonnen te geven: een cursus bij een valkenier, een slipcursus, een dagje sauna's en beautybehandelingen, een hotelovernachting of een weekendje weg.
Succes en fijne verjaardag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef n weekendje weg kado,lekker samen n overnachting in n hotel met ontbijt.heb je m lekker helemaal voor je alleen en kan je samen leuke dingen gaan ondernemen.lekker uit eten aan de boulevard drankje erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Namens mijn vriend, die binnenkort 21 word:
Xbox..
Beertender..
Bier..
Pizza..
Een spannend sexy setje.. (Aan jouw lichaam dan natuurlijk)
Bier..

Ennuhh..

BIER!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga maar met hem naar een kareoke cafe

goed onderuitzakken

vindt tie prachtig

zijn lust en zijn leven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een sauna verrassingsbon.
met allerlei leukigheidjes.
dik genieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wilde sex in pikante lingerie

;)