schrikt het een man af als je heel direct zegt dat je gek op m bent .. en hem beter wil leren kennen.?

hij gaat binnenkort weg en de kans dat ik hem tegenkom is vrijwel nihil.Hij heeft 2 kinderen en ik ook... beide de voogdij dus ja veel tijd om het kat en muis spelletje te spelen is er ook niet. Daarom dacht ik dus laat ik het gewoon direct zeggen maar nu hoor ik van vrienden dat dat mannen afschrikt.. is dit zo??

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat verschilt bij iedere man. Als je de man wat langer kent, kan je raden of het de man afschrikt.

Ik zou het geen probleem vinden als je dat zou zeggen, maar bij sommige kan dit afschrikken of de ergste soort het kan leiden dat hij denkt dat hij macht heeft waardoor hij weet aha ze vind me leuk daar kan ik mee haar in bed... Helaas zijn er soms van deze klootzakken. Er is een bekende regel in versieren bij een man: if they like you they help you.... Als ik jou was zou ik hem helpen in het versierproces vraag hem zelf uit of inicier iets laat hem merken dat je hem tof als hij zelf interesse heeft zal hij zelf ook initiatief nemen. Zo kan je aan zijn daden zien of hij je tof vindt want woorden zijn maar blabla... Als je op de daden let zullen de slechte jongens er snel van tussen uit vallen !!! Toegevoegd na 30 seconden: Zo kan je dus weten of hij ook gek op jou is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100