Iemands ouders zijn 19 jaar getrouwd, wat is een goed cadeau?

Het leukste is natuurlijk iets wat met die ''19'' te maken heeft.

Toegevoegd na 1 minuut:
Geen groot kado, het moet mee te smokkelen zijn op vakantie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ieder huwelijksjaar heeft zijn eigen symbool. koperen, zilveren gouden bruiloft is wel het bekendste. Bij 19 jaar hoort linnen, mar wat je daarvan moet maken: leuke kussenslopen misschien
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

19 is niet echt een mijlpaal, maar tja.. je zou kunnen denken aan een goede fles wijn..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na 19 jaar is een huwelijk misschien weer eens aan een kruidige oppepper nodig.
Symbolisch kun je wat lekkere specerijen geven. Hoeft weinig te kosten en komt altijd van pas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek iets speciaals uit t jaar 1991.n leuke gebeurtenis, 19 rozen.n mooie wijn uit 1991.maak n leuk gedicht over die 19 getrouwde jaren.