hoe weet je dat een jongen met je wilt?

Toegevoegd na 6 minuten:
ik ben verlieft op een jongen maar ik weet niet of hij iets in mij ziet maar ik ben heel verlegen en onzeker

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (8)

Heel simpel: Door het hem te vragen. Wees een stoere meid, en stap gewoon op hem af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg maar "Ja" tegen die jongen, dan kom je het snelst achter zijn bedoelingen. Je kunt nog altijd "Nee" zeggen.
Maar een "Ja" versneld de boel enorm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanessa: Het is BEDOEL en niet de boel..
Nou dat hoef je niet aan te twijfelen hoor dat maakt hij echt wel duidelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee niet iedereen is ook een open boek hee? bijv toen ik jong was durfde ik helemaal niet laten zien dat ik wat voor een meisje voelde hee? dus kwam ze het ook nooit te weten helaas
Als hij ineens veel aandacht aan je schenkt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het aan he.
Dan weet je het meteen.

Of je vraagt het aan zijn vriendje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een gesprek met een jongen aangaat merk je dit gauw genoeg. Een jongen die je leuk vind zal je altijd proberen voor je te winnen en zal je aandacht proberen te trekken dmv oogcontact en door indruk te maken. Als hij het gesprek snel afkapt dan kun je beter op zoek naar een anderen leuke jongen ! Er zijn er genoeg maar wees altijd voorzichtig. Een populaire jongen heb je vaak niet alleen willen zich in het algemeen vaak niet al te snel binden. Veel succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij je mee naar buiten vraagt om brommers te kiek'n... zorg dan maar voor een frisse adem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als Hij iets in jouw ziet dan kijkt hij veel naar je