me vriend heb heel veel aandacht nodig,geef ik hem dat niet gaat hij naar site's toe waar blote vrouwen te zien zijn,je kent het wel' en nu?

ik ben 24 jaar mijn partner 23 jaar en onze dochter 11 weken, momentueel sta ik vast!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop dat je deze vraag nog volgt en dat je wat met de info hebt gedaan die ik je per PB heb gegeven. Ik ben namelijk erg benieuwd hoe het verder met je gaat en welke stappen je vanmiddag hebt genomen. Jammer dat je profiel weg is, maar via een nieuw kun je natuurlijk weer contact met me opnemen.

Antwoorden (8)

Deze vraag moet misschien met een vraag beantwoord worden: waarom geef jij hem die aandacht dan niet?

Je kunt hierover proberen te praten met hem. Het is een lastige situatie, dat geef ik toe. Ik zou proberen om er met z'n tweeën uit te komen door afspraken te maken over wat jullie wel en niet willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
misschien omdat ze een dochtertje heeft van 11 weken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vragenstelster heeft een baby van 11 weken, dan is het moeilijk om de aandacht te verdelen, tussen de baby en de vriend. Dat komt wel weer, maar het is logisch dat ze op dit moment wat meer aandacht heeft voor de baby.
En vermoeidheid speelt natuurlijk ook mee, gebroken nachten en nog herstellende van de zwangerschap en bevalling.
Dus ik denk dat dat de reden is dat ze hem nu even al die aandacht niet kan geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar je kunt natuurlijk wel met z'n tweeën afspraken maken over wat hij wel en niet doet, want voor sommige mensen is porno kijken misschien geen enkel probleem in een relatie, maar als de vraagstelster zich er onprettig bij voelt, moet ze dat misschien toch wel bespreken. Maar inderdaad, misschien gaat het wel over als de baby opgroeit en dan zou ze eventueel de kat uit de boom kunnen kijken als ze dat op die manier wil oplossen, is dat ook geen probleem natuurlijk. Wat ik probeer te zeggen is, dat als ze zich er onprettig bij voelt, ze het toch even moet bespreken.
Zolang hij naar sites gaat waarop blote vrouwen staan (en niet naar echte 'blote vrouwen'), en dat ook nog eens in alle openheid doet (en niet stiekem achter je rug) is er eigenlijk niet zo veel aan de hand. Mannen hebben nu eenmaal wat meer behoefte dan vrouwen (zeker met een verse baby !!), ook aan de visuele prikkels, en het hoeft zeker niet per definitie een signaal te zijn van meer of erger.

Blijf er met elkaar over praten, kijk waar de schoen wringt en probeer samen een oplossing te zoeken, hetzij op de korte, hetzij op de lange termijn. Je hebt nu samen een kind, en dat betekent dat je allebei iets beter je best moet doen om de relatie goed te houden dan daarvoor het geval was.

Als je er in slaagt allebei wat water bij de wijn te doen, en hij probeert zijn behoeftes een beetje binnen de perken te houden en jij probeert van jou kant de boel weer binnenkort op de rails te krijgen, komt het vast wel weer goed.

Wil hij beslist niet minderen en wil jij, uit jaloezie of wat dan ook, helemaal geen extra's voor hem accepteren, dan houdt het snel op natuurlijk. Ik denk niet dat één van jullie daar op uit is. Daarom is praten het eerste en belangrijkste advies. En als je er met elkaar niet uitkomt, zoek er dan zeker hulp bij. Je kind is het waard twee ouders te hebben die voor hun relatie vechten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind je het vervelend dat hij naar die site's gaat?
Praat er met elkaar over, vraag aan hem wat hij te kort komt, want ik denk namelijk, dat hij het doet omdat hij dat leuk vind, niet zozeer omdat hij wat te kort komt.
Ga een gesprek aan op een rustige manier, zonder verwijten, vertel wat je er van vind en erbij voelt.
Kom samen tot een oplossing.
Hoe erg is het dat hij naar andere blote, onbereikbare vrouwen kijkt?
Op dit moment heb je je handen vol aan jullie dochtertje, je lichaam moet zich nog herstellen van de zwangerschap en bevalling, ik zou er niet zo'n probleem van maken als hij op zulke site's zit, als hij dat nou leuk vind. Het is niets om jaloers op te zijn. Het is niet of jij of die ste's, maar iets wat naast jullie relatie staat. Maar als jij het niet zo kán voelen dan moet je toch tot een compromis komen met je vriend.
Dus praten en je gevoelens uiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jouw vriend kijkt dus porno.
ik begrijp dat dat jou onzeker maakt, maar probeer het los te zien van jou en jullie relatie.
veel mannen kijken porno, zoder daarbij vergelijkingen te gaan trekken met hun vrouw.
ze slagen er vaak uitstekend in dat los van elkaar te zien.
ik zie het als onschuldig vermaak, zolang het bij kijken blijft.
14 jaar geleden
Praat er over met hem en bepaal eerst of jij écht niet wil dat hij die vrouwen op internet bekijkt. Of je dat accepteert is een belangrijk iets om te bepalen voor je met hem praat.
En dan is het een kwestie van met hem er duidelijke afspraken over maken.
Maar zoals ik al in een andere reactie las: dat hij het niet voor je verbergt geeft aan dat hij wel eerlijk is. Dat pleit in zijn voordeel.

Toegevoegd na 51 seconden:
Oja en dat hij naar andere vrouwen kijkt zegt niks over dat hij jou niet aantrekkelijk meer zou vinden!! Hou die gedachte ook vast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 zeker voor je toevoeging.
Geef de aandacht aan hen die zonder niet kunnen overleven. Zorg dat je op de been blijft je dochter kan niet zonder je.
Stel prioriteiten en houdt de regel aan: 'ze mogen best buiten honger krijgen (je weet wel) maar als ze maar thuis komen eten'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga met elkaar praten.
Leg duidelijk uit hoe jij je voelt, en dat je aan een oplossing wilt werken.
Luister goed naar elkaar en accepteer dat een ander een bepaald gevoel heeft. Dat mag.

Tip: wordt niet boos, of ga je stem verheffen Werkt niet.
En bedenk dat het niet om een "ik heb gelijk" situatie gaat ( bij wie dan ook ), maar dat je een "win-win" oplossing wilt creëren.

Succes !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He bah...heb je een leuk gezinnetje...alles erop en eraan...krijg je dit weer.
Dat hoor ik zo vaak van vrouwen. Als die mannen even geen sex kunnen hebben, wat heel logisch is als er net een kindje doorheen gekomen is en gezien de hele wond) dat ze dan maar naar andere vrouwen gaan kijken...
Bijna zielig hoor...hij zit toch niet in het gips met zijn hand?
Het mag toch hopelijk wel om MEER gaan dan ,dat'!
Sommige worden zelfs jaloers als die baby drinkt bij de moeder. Dat het kindje er wel aan mag zitten en hij niet.
Walgelijk gewoon. Maak hem duidelijk dat het nu gewoon nog niet kan....Als zijn penis gewond zou zijn...zou hij ook geen sex willen.
Als hij echt van jou houdt...gaat hij niet vreemd en loopt alleen jou uit te testen om te kijken hoe je daar op reageert. Heel kinderachtig maar zo zijn de meeste nou eenmaal.
Het is ook een vorm van manipulatie om zijn zin te krijgen.
Hij probeert op jouw schuldgevoel in te werken...dat jij je schuldig moet gaan voelen omdat jij geen sex wilt en daarom kijkt hij naar andere vrouwen! Dus zodat het lijkt alsof het jouw schuld is...
Wel, dat is het niet. Althans niet expres om hem te kwetsen.
De situatie is op dit moment gewoon even zo. Niet klagen maar dragen jongeman. Kindje maken is leuk maar er zitten ook andere kanten aan als het kindje er eenmaal is.
En het kindje heeft een vader nodig...
En de moeder heeft een man nodig ....geen klein kind die aan haar hoofd zeurt om sex. Dat is wel het laatste op dit moment. Als hij jou helpt en ondersteunt...krijg jij het wat rustiger, komt wat beter in je vel en dan komt de rest vanzelf wel weer. Praten erover....uitpraten.
Heel veel sterkte en kracht.