wat kun je doen, als gediscrmineerd word op je autisme mcdd?

Pesten door mijn zus ze zegt en doet o.a. 1 afspraken iedere keer veranderen, en mij daarvan de schuld geven.
2 zeggen ik doe later nooit meer iets voor je.
3 ik zit tegen de hele familie toneel te spelen, door hun de indruk te wekken dat ik alles voor je doet, maar dat het niet zo is.
4 veel onrust te stoken via mij en mijn vader en moeder, door tegen mij zegt ze, als jij geen autisme heb dan kan ik kinderen nemen, anders krijg ik zo kind als jij.
5 tegen mijn ouders zegt jullie hadden beter geen kinderen kunnen nemen.

Mijn moeder die heeft mij zus in de macht, mijn vader geeft steeds aan tegen mijn moeder dat ik bang ben voor mij toekomst, ik zou graag iemand omdat ik niet op mijn zelf kan wonen, iemand buiten de hulpverlening willen hebben als ik met mensen in de problemen zit, zodat ik meer een op een momenten voor mijn rust heb.

Verder als ik aan de toekomst denkt als deze situatie zich nog steeds blijf voorduren, weet ik niet of ik het leven kan volhouden, ik voel mij wanhopig om steeds weer het zelfde ervaringen bij hulpverleners uit te leggen, die de verantwoording bij mij legt, terwijl dat ik waar ik moeite mee heb.

Weet jij het antwoord?

/2500

als je gediscrimineerd word is het beste wat je kan doen: opkomen voor je recht ik heb met het zelfde te maken gehad het is misschien erg lastig om te doen maar wel het verstandigst . 1 vertel dat je het niet accepteert dat er zo over je word gesproken. 2 geef aan wat je wilt dat er anders moet. 3 verplaats je in de ander ( ook dit kan knap lastig zijn) als dit niet werkt kun je altijd contact opnemen met je begeleiders (als je die hebt natuurlijk)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100