Hoe over ik het suffe paasweekend?

We gaan met de familie (ooms tantes etc.) het paasweekend naar Wofheze in de buurt van Arnhem.
Wie kent daar in de omgeving wat leuke dingen zodat ik dat weekend ga overleven?

Hoe OVERLEEF ik het Paasweekend?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je vreest dat het weekend oersaai gaat worden, dan is de enige oplossing om te gaan rellen. Dus:
- Sta als eerste op en doe laxeermiddel in de koffiekan,
- Neem paddo's mee en leg deze 's nachts in de melk,
- Vul de theezakjes met wiet.

Zorg dat je camera schietklaar is en deze familiedag zal onovertroffen worden. Indien het uit de hand loopt dan is het het laatste familieweekend ooit en hoef je je nooit meer zorgen te maken. Als het een succes is, doe je het simpelweg volgend jaar weer!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Burgers' zoo?
Arnhem is, pimpelen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ei in je reet verstoppen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Access denied to webpage or website: 'http://www.girlsprive.nl/index.php?term=arnhem' Categorization
Categories: Pornography Tja, das dan weer jammer.
Waar hou je van? Omgeving van Arnhem is mooi wandelen, als je dat fijn vindt.
Of anders naar Arnhem zelf, genoeg te doen. Bij mooi weer lekker biertje pakken op de Korenmarkt.
Of, als je van cultuur houdt, naar het museum voor moderne kunst in Arnhem, hebben ze momenteel een paar mooie tentoonstellingen.
Burgers bush is leuk (ook goed om vervelende familieleden kwijt te raken).
Of anders naar het openluchtmuseum.
Maar het ligt er maar net aan wat jullie leuk vinden...
overigens is bij onze familie het meenemen van voldoende spelletjes (Catan, Machiavelli etc) de oplossing om vreedzaam een weekend met elkaar door te brengen. Werkt geheid.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zit een golclub in de buurt, en anders kan je naat het nationale park de hoge veluwe.

Ook kan je naar The Gate (discotheek)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Koop een Wii, playstation of XBox en smokkel die mee.

Burger Zoo geeft je ook gemakkelijk een dag respijt. Apies kijken blijft leuk ;p
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ga inderdaad in ieder geval naar buiten. Niets maakt een suffe crowd nog suffer dan de hele tijd maar in een kringetje 'gezellig' zitten doen.

Wat je gaat doen, is dan niet ens zo heel belangrijk, maar wel dat je een 'partner in crime' weet te vinden die het eigenlijk net zo suf vindt als jij. Dan kunnen jullie je een beetje afscheiden en totaal melig worden over de raarheid die je in dat soort suffe omstandigheden onafwendbaar zal tegenkomen.

Trouwens ook niet te vergeten: alcohol.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Neem die chick op de foto mee voor een paasontbijt, dan komt je weekend helemaal goed!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon een paashaaspak meenemen en rondspringen! Da´s lachen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tegen je familie zeggen dat jullie er op Koninginnedag naar toe moeten gaan ipv met de Pasen, want dan speelt mijn band in Arnhem! En het is nog gratiessssssss toegang ook! Scheelt ook een dag ..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
laptoppie mee en goeievraag.nl doen natuurlijk!